خبرگزاری کار ایران

مهدی رحمتی - سپاهان؛ خیلی دور خیلی نزدیک

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۹۶۱

رحمتی در استقلال نیمکت نشین است و سپاهان هم به دنبال گلر می‌گردد و این مساله شایعه بازگشت کاپیتان استقلال را به اصفهان افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان این روزها شرایط خوبی ندارد و نتایج ضعیف تیم اثرش را روی جو تیم و تمرینات گذاشته است. در آخرین دیدار تیم مقابل پیکان که با گل دقایق پایانی فراز امامعلی، سپاهان یک شکست دیگر هم تجربه کرد، اعضای هیات مدیره به رختکن رفته و برخی از بازیکنان تیم که ضعیف ظاهر شده‌اند را تهدید به کنار گذاشته شدن در نیم فصل کردند و اعلام کردند در صورت ادامه روند عملکرد ضعیف این بازیکنان عذرشان در نیم فصل خواسته خواهد شد.

یکی از بازیکنانی که در این هفته‌ها پاشنه‌آشیل سپاهان بوده است، لی اولیویرا، گلر برزیلی این تیم است که نمایش ضعیفی داشته و با اشتباهاتش روی گل‌های خورده تاثیر مستقیم گذاشته است.

از همین رو با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ و شروع پنجره زمستانی نقل و انتقالات، گزینه‌های مورد نظر سپاهان برای پست‌های مختلف در حال بررسی هستند تا در صورت نیاز در تعطیلات نیم فصل جانشین اولیویرا شوند.

اگرچه هنوز هیچ مذاکره رسمی با بازیکنی صورت نگرفته است ولی یکی از گزینه‌های جدی سپاهانی‌ها برای دروازه به احتمال زیاد سید مهدی رحمتی خواهد بود.

رحمتی که پیش از این در دو مقطع در سپاهان حضور داشته است و با این تیم 2 قهرمانی لیگ برتر دارد، رابطه خوبی با هواداران سپاهان داشته و محبوبیت بالایی در این تیم دارد و همین موضوع احتمال پیوستنش به این تیم را تقویت می‌کند.

با این وجود رحمتی فعلاً تحت قرارداد باشگاه استقلال است و برای جدایی باید از باشگاه رضایت نامه داشته باشد و از طرفی خودش هم چند بار جدایی از جمع آبی‌پوشان را تکذیب کرده است و باید دید چه تصمیمی در این ارتباط خواهد گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز