خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی - پدیده؛ دیداری نه چندان دوستانه

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۸۹۳

دو تیم لیگ برتری برای سومین بار در فصل جاری به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جام شهدا با حضور چهار تیم پارس جم، سایپا، پدیده و تراکتورسازی در مدت تعطیلات لیگ برتر برگزار می‌شود که دیدار نخست میان سایپا و پارس جم، با پیروزی شاگردان دایی و صعود به فینال رقابت‌ها اتفاق افتاد و حالا امروز از ساعت 15 دو تیم تراکتورسازی و پدیده در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که با وجود ماهیت تدارکاتی بودن آن حساسیت‌های خاص خودش را برای دو تیم دارد چرا که تا کنون در فصل جاری دو بار به مصاف هم رفته‌اند.

اولین دیدار دو تیم مربوط به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌شود که در 16 شهریور برگزار شد و این دو تیم لیگ برتری خیلی زود مقابل یکدیگر قرار گرفتند و با وجود اینکه پدیده میزبان این بازی بود، تراکتورسازی موفق شد 2 بر یک صعود کند و به مرحله بعدی برود.

دیدار بعدی دو تیم 15 روز بعد و 31 شهریور در هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد و این بار در حالیکه تراکتورسازی میزبان بود، پدیده موفق شد 2 بر یک پیروز شود و به نوعی انتقام بازی جام حذفی را بگیرد.

حال دو تیم برای سومین بار و این دفعه در یک زمین بی طرف در تهران به مصاف هم می‌روند و به نوعی نتیجه این دیدار تیم برتر در مجموع سه بازی را هم تعیین خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز