خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: بیشتر بدهی مالیاتی پرسپولیس و استقلال واقعی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۸۴۷

وزیر ورزش و جوانان گفت: بخش قابل توجهی بدهی مالیاتی پرسپولیس و استقلال واقعی نیست، چرا که درآمدشان همیشه سربه‌سر و یا کمتر از هزینه‌هایشان بوده و به همین دلیل مالیاتی از این جهت به آنها تعلق نمی‌گیرد.

به گزارش ایلنا مسعود سلطانی‌فر پس از تعیین تکلیف بدهی انباشته شده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: برای مشکل مالیاتی سرخابی‌ها زمانی که با مسئولین سازمان مالیاتی جلسه گذاشتیم و عنوان کردیم اعداد و ارقامی که از آن به عنوان بدهی مالیاتی یاد می کنید به خاطر عدم حسابرسی، مشخص نکردن طراز مالیاتی و ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی مدیران وقت بوده واقعی نیست، پذیرفتند تا این موضوع بررسی شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که با تغییر رویکردها و باوری که مجموعه دولت نسبت به رسیدگی به امور ورزش دارد، گفت: انصافاً از زمان حضورم در وزارتخانه موردی نبوده که مراجعه کنم و دولت همکاری نداشته باشد. در خصوص بررسی بدهی مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز در کمیسیونی با دستور وزیر اقتصاد و دارایی سابق این موضوع مجدداً بررسی می‌شود.

وی با بیان این که بخش قابل توجهی از این بدهی مالیاتی واقعی نیست، چرا که استقلال و پرسپولیس درآمدشان همیشه سربه‌سر و یا کمتر از هزینه‌هایشان بوده و به همین دلیل مالیاتی از این جهت به آن ها تعلق نمی‌گیرد، گفت: به نظر من اگر در این دوره 6 ماه تا یک سالی که فرصت داریم این بررسی‌ها را انجام دهیم به احتمال زیاد بخش قابل توجهی از این بدهی تعیین تکلیف می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز