خبرگزاری کار ایران

تلاش ذوب‌آهن برای نرفتن پهلوان به تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۷۴۱

باشگاه ذوب‌آهن تمایلی به حضور هافبک سربازش در تراکتورسازی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از اینکه سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن در صحبت‌های خود اعلام کرده بود سرباز شدن احسان پهلوان در نیم فصل قطعی است و او باید فوتبالش را در یک تیم نظامی ادامه دهد، نگاه‌ها به سمت تراکتورسازی که تنها تیم نظامی لیگ برتر است رفت و با توجه به علاقه گل‌محمدی به بازی این بازیکن و تلاش‌هایی که برای رفتن او به تراکتورسازی انجام شده بود، به نظر می‌رسید حضور این بازیکن در تبریز قطعی است.

با این وجود خبر می‌رسد ذوبی‌ها قصد ندارند بازیکنشان در نیم فصل دوم در تراکتورسازی بازی کند و در تلاش هستند تا مقدمات حضور او در یک تیم نظامی دیگر مثل ملوان فراهم شود. صحبت‌های جدید سعید آذری علیه مسئولان تراکتورسازی و اعتراض به شیوه سرباز گرفتن این باشگاه نشان از همین موضوع دارد.

با توجه به اینکه محل خدمت هرکسی توسط نظام وظیفه مشخص می‌شود، معلوم نیست نقش ذوب‌آهن در این میان برای تعیین محل خدمت پهلوان چیست و اینکه آیا صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه در حیطه اختیاراتش است یا نه؟

ذوب‌آهن و تراکتورسازی دو باشگاهی‌ هستند که در مدت اخیر رابطه حسنه‌ای نداشتند و پیش از این هم بر سر مبلغ مانده از قرارداد سینا عشوری اختلافاتی ایجاد شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز