خبرگزاری کار ایران

به یمن قانون ۲۴ آبان؛ روماریوی فوتبال ایران آزاد می شود؟!

خبر خوش برای علی اکبریان؛ نجات ستاره سابق استقلال و پرسپولیس از حبس ابد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۲۳۷

روز 24 آبان قانون طرح کاهش جرائم مواد مخدر ابلاغ خواهد شد و با توجه به این قانون احتمال کاهش حبس و مجازات این بازیکن وجود دارد.

به گزارش ایلنا، علی اکبریان ستاره سال های دور سرخابی های پایتخت که دوباره بیست سال به حکم حبسش اضافه شد این روزها جامعه فوتبال را دوباره ناراحت کرده است.

بعد از دستگیری مجدد او دیگر تمام امیدها برای بخشش و عفوش از بین رفته بود تا اینکه خبر از ابلاغ یک قانون جدید به میان آمد. روز 24 آبان قانون طرح کاهش جرائم مواد مخدر ابلاغ خواهد شد و با توجه به این قانون احتمال کاهش حبس و مجازات این بازیکن وجود دارد. اکنون 5 هزار زندانی مواد مخدر با حکم اعدام در زندان های کشور حضور دارند که بعد از ابلاغ این قانون حدود 4000 هزار نفر از این تعداد از اعدام نجات خواهند یافت. براساس این قانون احکام سنگینی مانند حبس ابد و یا بیست سال نیز می تواند با کاهش و تخفیف در مجازات و یا شامل عفو شود و شاید او نیز بر این اساس اعلام کرده که به زودی آزاد خواهد شد.

حال باید دید با تصویب شدن این قانون علی اکبریان می تواند شانس مجددی پیش روی خودش داشته باشد و خانواده او می توانند به دیدار مجدد او امید داشته باشند یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز