خبرگزاری کار ایران

جادو چیه، فقط خوش شانسی! / طلسم سرمربی گل گهر شکست

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۹۶

نماینده شهرستان سیرجان که رفتار مسئول ورزشگاه اختصاصی‌اش جو عجیبی را در فوتبال ایران پدید آورد با خوش شانسی تمام موفق به کسب سه امتیاز در دیدار خارج از خانه شد.

به گزارش ایلنا، در جریان دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران گل گهر سیرجان که هفته گذشته حواشی اخیر پیرامون این تیم ایجاد شده بود، به برتری برابر آلومینیوم اراک رسید تا با استفاده از این شانس به روند ناکامی‌های سرمربی کروات این تیم پایان داده شود.

گل گهر که در سه هفته گذشته به تساوی قانع شده بود در بازی برابر آلومینیوم با گل به خودی میلاد رخشان در دقیقه 28 موفق شد نشان بدهد که شانس بیشتر همراه این تیم است و با پیروزی به جایگاهش در جدول رده بندی هم سامان داد.

حاشیه این بازی این بود که رخشان پس از پایان بازی با فحاشی شدید هواداران اراکی مواجه شد و آنها به طرز عجیبی خودزنی کردند تا ادامه توهین آنها به درگیری بین این مدافع و طرفداران حاضر این تیم در ورزشگاه منجر شود.

رخشان که پس از بازی درباره این اقدامش معذرت خواهی کرد اطلاع نداشت که گل گهر روی نوار شانس بوده و گل به خودی او شانس بگوویچ برای فرار از بحران و عدم اخراج را بیشتر از پیش و می‌شود گفت تقریبا غیرممکن کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز