خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه نفت طلاییه تهران نسبت به حواشی اخیر و اظهارات فریادشیران

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۹۶۹

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت در مورد صحبت‌های رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، اظهاراتی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پوریحیی، مدیر روابط عمومی باشگاه نفت طلائیه تهران، گفت: متاسفانه آقای گل محمدی به بحث باشگاه نفت به صورت شخصی نگاه میکند و مثل اینکه اطلاع کافی ندارند که تیم نفت آسیاییست و نماینده یک ملت و یک کشور در آسیاست، ایشان دقیقا در زمان ارسال مدارک باشگاه نفت به ای اف سی این تیم را مورد هجوم قرار می‌دهد.  

پوریحیی ادامه داد: تصمیم گیرنده در بحث مالکیت باشگاه نفت  کمیته واگذاری باشگاه میباشد و ایشان فقط نظارت دارند و تصمیم گیر نهایی نیست و فقط به دنبال حاشیه و مصاحبه و بازی های رسانه ایست  بهتر است جناب گل محمدی به جای مصاحبه و اتلاف وقت به فکر ورزش و بحث ملی و ارزشی باشگاه نفت باشد و به ورزش خدمت کند. 

پوریحیی در مورد صحبت های فریادشیران مدیر سابق آکادمی این باشگاه نیز افزود: جناب فریادشیران کارگردان و تهیه کننده ای حرفه ای در سینماست و شوهای تبلیغاتی را زیبا اجرا می‌کند. او با تحریک خبرگزاری‌ها و تماس‌های مکرر با آنها در پی بازگشت به این تیم و از بین بردن تمرکز تیم‌های پایه است، ایشان کمر به از بین بردن تیم نفت در تمام رده‌های سنی بسته و فراموش کرده‌اند. در دفتر باشگاه اشک می‌ریختند و درخواست سمت و حکم داشتند. انشاله با پیگیری های حقوقی که در حال انجام می‌باشد با تمام حاشیه سازان و بدخواهان تیم با ریشه و باسابقه نفت برخورد در خور و شایسته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز