خبرگزاری کار ایران

مهدی قائدی - ایران‌جوان؛ چالش بزرگ برای پدیده جوان

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۷۲۰

پدیده جوان استقلال در جام حذفی به مصاف تیم سابقش می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شب گذشته برگزار شد و در آن مشخص شد استقلال تهران در این مرحله از رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی میزبان ایران‌جوان بوشهر خواهد بود.

این دیدار به نوعی تقابل مهدی قائدی، پدیده جوان استقلال با تیم سابقش خودش است و باید به مصاف هم‌بازیان فصل گذشته خودش برود و قطعاً بازی خاصی برای او خواهد بود.

قائدی از ابتدای دوران فوتبال خود در بوشهر و در تیم ایران‌جوان حضور داشته و کارش را از رده جوانان این تیم شروع کرده است و به جز یک دوره کوتاه حضورش در شاهین، تا پایان فصل گذشته تنها برای ایران‌جوان بازی کرده است.

فصل گذشته که فصل درخشان قائدی محسوب می‌شد و توانست با بازی‌های درخشان خود نظر تیم‌های لیگ برتری را جذب کند، با 20 بازی در ترکیب تیمش و زدن 10 گل همراه بود تا این بازیکن در پایان فصل و پس از مذاکره با تیم‌های مختلف سر از استقلال تهران در بیاورد.

قائدی در تیم شفر جایگاه ثابتی ندارد و معمولاً یا نیمکت نشین بوده و یا به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین می‌شود ولی احتمال دارد شفر در این دیدار خاص او را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

این دیدار می‌تواند اولین و بزرگترین چالش بزرگ زندگی ورزشی مهدی قائدی باشد. جایی که باید برای حذف تیم زادگاه خودش و تیمی که در آن رشد کرده است تلاش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز