خبرگزاری کار ایران

بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی جهان:

به بزرگترین آرزویم رسیدم/ برزیل را شکست می‌دهیم/ می‌خواهم دوباره لژیونر شوم

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۷۱۹

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: از لیگ های ترکیه و پرتغال پیشنهاد دارم.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های جام بین قاره ای امارات موفق شد رده سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد. این تیم که دوباره مارکو اوکتاویو را به عنوان سرمربی خود می بیند در مجموع 5 مسابقه انجام دادند و با شایستگی تیم سوم بازی ها شدند. پیمان حسینی دروازه بان 33 ساله و نوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این رقابت ها درخشش فوق العاده ای داشت و در پایان هم دو جایزه تاریخی را از آن خود کرد. پیمان حسینی در این رابطه گفت و گویی را با ایلنا انجام داد.

*پیمان جان ضمن تبریک به تو بابت افتخاراتی که برای خودت و ایران به دست آوردی. می خواهم در ابتدا از مسابقات جام بین قاره ای برایمان بگویی و اینکه این رقابت ها در چه سطحی برگزار شد.

ممنونم از شما. مسابقات جام بین قاره ای هر سال با حضور 8 تیم برتر جهان در کشور امارات به انجام می رسد. البته امسال آخرین سالی بود که میزبانی به عهده اماراتی ها بود. رقابت ها در سطح فوق العاده بالایی برگزار شد و همه تیمها برای کسب بهترین نتیجه پا به دوبی گذاشته بودند. تیم ما تاکنون در این رقابت ها عناوین زیادی را  کسب کرده است و بعد از برزیل و روسیه پرافتخارترین تیم این مسابقات به شمار می رویم.

*مارکو اوکتاویو پیش از شروع مسابقات دوباره هدایت تیم ملی را به عهده گرفت. با این حال فرصت کمی برای آماده سازی داشتید.

دقیقا همینطور است. دو سال بود که با شیوه مربی دیگری کار کرده بودیم و با دو هفته کار کردن با سرمربی جدید خیلی سخت بود که تیم یکدل شود و تاکتیکش تغییر کند. با این حال فکر می کنم علی رغم تمام این موانع نتیجه قابل قبولی را بدست آوردیم.

*اوکتاویو خیلی در بین شماها محبوب است. این میزان علاقه بین شما از کجا نشات می گیرد؟

همه می‌دانند اوکتاویو از بهترین مربیان دنیا در عرصه فوتبال ساحلی است. به شایستگی لقب معمار فوتبال ساحلی ایران به او اختصاص یافته است؛ چون نقش مهمی در موفقیت‌های ما داشته است. او بعد از دو سال دوباره به ایران برگشته و همه ما از این اتفاق خوشحالیم. تازه با اوکتایو آغاز کرده‌ایم و کمی به زمان نیاز داریم تا دوباره با هم هماهنگ شویم.

*بازهم سد برزیل مانع از پیشروی ما شد. با این حال به نظر می رسد دیگر آنها برای ما شکست ناپذیر نیستند.

می توانستیم برزیل را شکست دهیم و فاصله ای تا به تساوی کشاندن مسابقه نداشتیم. مطمئن باشید در جام جهانی این تیم را می بریم. در مسابقات سطح بالایی مثل بین قاره ای یا جام جهانی رسیدن به جمع 4 تیم پایانی به خودی خود یک موفقیت بزرگ است. این یعنی کیفیت لازمه را داشته یام. حالا اگر اول بشویم که چه بهتر.

*و حالا چه مسابقاتی پیش روی ماست؟

هدف اصلی ما مسابقات جهانب است. مادر این کاپ هم عملکرد خوبی داشتیم اما همه سعی و تلاشمان بر این است تا در رقابت های جهانی بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاوریم. البته پیش از این رقابت ها ما باید در بازی های پرشین کاپ بوشهر هم شرکت کنیم.

*دوباره بحث لژیونر شدنت سر زبان ها افتاده. در این باره هم صحبت کن. این اتفاق رخ می دهد یا خیر؟

همانطور که می دانید من تا به اینجا در لیگ بلاروس، تیم لوکوموتیو مسکو و بشیکتاش ترکیه بازی کرده ام. در حال حاضر از اسپورتینگ پرتغال و یک تیم ترکیه ای پیشنهاد دارم. باید ببینیم چه پیش می اید و چه اتفاقی رخ می دهد. فعلا تصمیم نگرفته ام که در داخل بمانم یا در خارج از ایران به فوتبالم ادامه دهم.

*حمایت مردم را چطور دیدی؟ هم در محل برگزاری مسابقات و هم از داخل کشور امواج مثبت زیادی به سمت شما آمد.

دقیقا همینطور است. واقعا مردم ایران برای ما سنگ تمام گذاشتند. در محل برگزاری مسابقات ایرانیان مقیم دوبی فوق العاده ما را حمایت کردند و اصلا تنها نبودیم. مردم همیشه حامی این تیم بوده اند و ما را دوست دارند و این برای ما باعث افتخار و دلگرمی است. مطمئن باشید همه انگیزه ما این است که بتوانیم ملت ایران را خوشحال کنیم و پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز دربیاوریم.

*و سرانجام برسیم به شیرین ترین قسمت ماجرا. گل فوق العاده ای که به مکزیک زدی و جایزه بهترین گل سال را بدست آوردی. بعد از آن هم ماموریت نیمه تمام این سال ها را به اتمام رساندی و بهترین دروازه بان جهان در سال 2017 شدی.

ابتدا باید خدا را شکر کنم که کمک کرد تا به این عناوین دست پیدا کنم. از طرفی مطمئن باشید اگر هم تیمی های خوبم نبودند این عناوین کسب نمی شد. به خاطر همین هم هست که این جایزه ها را متعلق به مجموعه تیم می دانم. این را هم باید اشاره کنم که این من بهترین دروازه بان سال شدم و گلم هم بهترین گل سال در بین تمام گل های زده شده در این سال بوده است و مربوط به جام بین قاره ای امارات نمی شود.

*فکر می کردی که بهترین دروازه بان جهان شوی؟

این بزرگترین آرزوی ورزشی من بود که خدا را شکر به آن رسیدم. خیلی خوشحالم از این اتفاق و باید بگویم پیش‌بینی‌اش را می‌کردم. من در جام جهانی هم دستکش طلایی را از آن خودم کرده بودم. می‌خواهم از فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج که نگاه مثبت و خوبی به فوتبال ساحلی دارند تشکر کنم. همچنین تشکر ویژه من اختصاص دارد به خانم شهریاری. ایشان رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی هستند و زحمات زیادی برای تیم ما می‌کشند و جا دارد که قدردان زحمات شان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز