خبرگزاری کار ایران

بهنام برزای در گفت و گو با ایلنا:

فرهاد مجیدی باعث بازگشتم نشد؛ شفر از بازی من خوشش آمد

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۴۹۴

وینگر جدید استقلال گفت: فرهاد مجیدی را به حدی دوست دارم که نمیتوانم میزان آن را بگویم.

بهنام برزای در گفت و گو با ایلنا، درباره بازگشتش به استقلال اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستم به تیم محبوبم برگردم. از همه کسانی که سعی کردند تا این اتفاق شیرین رخ دهد هم تشکر می کنم.

وی در ادامه درباره طولانی شدن پروسه بازگشتش افزود: مشکلاتی وجود داشت که نمی شود به آن پرداخت. خدا را شکر که سرانجام استقلالی شدم. امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم و بازی های خوبی را هم به نمایش بگذارم.

هافبک جدید استقلال درباره جلسه اش با وینفرد شفر خاطرنشان کرد: جلسه ای با ایشان برگزار کردم و صحبت خوبی هم بین ما رد وبدل شد. حرف هایمان را زدیم. ایشان فیلم های من را دیده بود و دوست داشت به تیم اضافه شوم و حالا این اتفاق رخ داده است.

وی درباره نتایج استقلال در لیگ هفدهم و حمایت هایش از ابتدای فصل بیان داشت: استقلال را از صمیم قلبم دوست دارم و با بچه های تیم هم رابطه خوبی داشتم. استقلال از ابتدا دچار بدشانسی شد اما همانطور که می بینید شرایط تیم رفته رفته بهتر شده و همه خوب کار می کنند. در بحث نتیجه گیری هم کمی پیشرفت داشته ایم. ان شالله تیم نتایج بهتری خواهد گرفت.

برزای درباره علت جدایی اش علی رغم بازی های خوبی که در لیگ شانزدهم انجام داده بود تصریح کرد: من سال قبل عملکرد خوبی داشتم و این را کارشناسان هم اعتقاد داشتند اما بنا به دلایلی جدا شدم. دوست ندارم به گذشته فکر کنم و درباره آن روزهای سخت صحبت کنم. نگاهم به جلو و رو به آینده است. هواداران در این مدت که نبودم برایم سنگ تمام گذاشتند و هوایم را داشتند. آنها من را مدیون خودشان کردند و هیچ وقت تنهایم نگذاشتند. حالا نوبت من است تا با تلاش مضاعف و بازی های خوب جواب محبت آنها را بدهم.

وی درباره نقش فرهاد مجیدی در بازگشتش به استقلال اذعان داشت: من آقا فرهاد را خیلی دوست دارم و شاید نتوانم به زبان میزان علاقه ام را به شما بگویم. هر چقدر بگویم دوستش دارم بازهم کم است ولی با نظر سرمربی به تیم برگشتم و اصلا اینطور نبود که آقا فرهاد گفته باشند من به تیم برگردم.

وینگر جنوبی استقلال درباره اینکه با آمدن او یک بازیکن که احتمالا مجتبی جباری باشد باید از تیم جدا شود خاطرنشان کرد: سال قبل خیلی خوب کار کردم و پیشنهادات خوبی هم داشتم. من نیم فصل اضافه می شوم و اصلا دلیلی ندارد چه کسی بیرون برود. ربطی ندارد که من بیایم و کسی به خاطر من بیرون برود. من نیم فصل می توانم به میدان بروم و بقیه اش به من مربوط نیست و باشگاه باید تصمیم بگیرد.

برزای در پایان درباره کار با وینفرد شفر گفت: کارنامه آقای شفر نشان می دهد که مربی بزرگی است. ان شالله بتواند در استقلال موفق باشد و نتایج خوبی بگیرد و من هم زیر نظر ایشان بهترین بازی هایم را انجام دهم و نظرشان را جلب کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز