خبرگزاری کار ایران

خوشحالی شفر از خط خوردن بازیکنان استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۰۳۷

جا ماندن استقلالی‌ها از از اردوی تیم ملی خبر خوبی برای سرمربی استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فهرست جدید تیم ملی اعلام شد و در آن چند بازیکن جدید به نفرات اردوی اتریش اضافه شدند و چند بازیکن هم از این فهرست خط خوردند.

یکی از تیم‌هایی که در فهرست اولیه نمایند‌ه‌های زیادی داشت، استقلال تهران با 7 بازیکن بود که از این جمع، 4 نفر از فهرست نهایی خط خوردند. مجید حسینی، حسین حسینی، فرشید اسماعیلی و میلاد زکی‌پور 4 بازیکنی هستند که از سفر همراه تیم ملی به اتریش جا ماندند و این اتفاق به نظر می‌رسد خوشایند وینفرد شفر، سرمربی آلمانی آبی‌ها باشد.

شفر که چند هفته‌ای بیشتر نیست که هدایت استقلال را بر عهده گرفته، از روزهای ابتدایی حضورش در ایران و بررسی شرایط استقلال از اشکالات بنیادین تیم و بازیکنان صحبت می‌کرد که نیاز بود با تمرینات ویژه تبدیل به آن چیزی شوند که مورد نظر شفر بود.

در این شرایط تعطیلی 2 هفته‌ای رقابت‌های لیگ برتر فرصت خوبی برای شفر و آبی‌پوشان بود که با تمرینات ویژه خود را به خواسته‌های سرمربی نزدیکتر کنند و با این وجود سفر 7 استقلالی به اتریش و دوری از جمع آبی‌پوشان اتفاق خوبی برای سرمربی آبی‌ها نبود.

بدین ترتیب با بازگشت 4 بازیکن کلیدی آبی‌ها به تمرینات شفر می‌تواند آنها را در اختیار داشته باشد و آماده هفته دوازدهم مقابل سیاه‌جامگان کند. در حال حاضر، امید ابراهیمی، وریا غفوری و روزبه چشمی از استقلال در فهرست تیم ملی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز