خبرگزاری کار ایران

پیمان بابایی: روند پیروزی‌هایمان را ادامه خواهیم داد/ اولین گلم تجربه شیرینی بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۹۱۱

مهاجم گلزن گسترش فولاد از پیروزی مقابل صنعت نفت می‌گوید.

پیمان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی گسترش فولاد مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی سختی بود و هر دو تیم نیاز زیادی به 3 امتیاز بازی داشتند ولی خد ارا شکر ما پیروز شدیم و توانستیم یک برد خوب خارج از خانه بدست بیاوریم. این دیدار یک تقابل میان آقا فیروز و آقا فراز بود که به نوعی استاد و شاگرد محسوب می‌شوند.

وی افزود: ما روی بازی برنامه داشتیم و آقای کریمی به ما مسائل زیادی را گوشزد کرده بود. می‌دانستیم اگر زود به گل برسیم شانس پیروزی‌مان بالا خواهد بود و همین اتفاق هم افتاد و بعد از گل با یک دفاع خوب و منطقی برتری‌مان را حفظ کردیم و دیدار 6 امتیازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

مهاجم گسترش فولاد در مورد گل خودش در این دیدار عنوان کرد: گل به اسم من ثبت شد ولی مربوط به کل تیم بود و زحمت بچه‌ها بود که توسط من به ثمر نشست. ما این روش گلزنی را تمرین کرده بودیم و در بازی هم از آن جواب گرفتیم.

بابایی در مورد تغییر پست و رفتنش به مهاجم نوک گفت: تصمیم کادر فنی بود و من پیش از این وینگر بازی می‌کردم. در پست جدید فرصت گلزنی بیشتری دارم و اولین گلم را مقابل صنعت نفت زدم که تجربه شیرینی بود و اگر فرصت پیش بیاید بازهم دوست دارم گلزنی کنم. البته اولویت موفقیت تیم است.

وی در پایان یادآور شد: جا دارد از آقای کمالوند تشکر کنم که بعد از 2 سال محرومیت از من حمایت کرد و باعث شد به میادین برگردم و قسمت اینگونه بود که مقابل تیم او گلزنی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز