خبرگزاری کار ایران

گودبای پارتی حقیقی و قدوس/ پای حیثیت و یوروپا لیگ در میان است

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۷۵

لیگ برتر سوئد امروز به اتمام می رسد و بازیکنان ایرانی حاضر در آن به دنبال اعاده حیثیت و البته دستیابی به جواز حضور در یورولیگ هستند.

به گزارش ایلنا، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر سوئد موسوم به آلسونسکان امروز با انجام 8 دیدار به صورت همزمان از ساعت 17:30 دقیقه به وقت تهران به اتمام می رسد.

تیم اوسترشوندس که سامان قدوس را هم در اختیار دارد امروز باید در خانه تیم جونکوپینگس به میدان برود. این تیم برای گرفتن سهمیه لیگ اروپا باید حریف خود را شکست دهد و منتظر توقف جورگاردن در خانه کالمار باشند. اتفاقی که رخ دادنش سخت به نظر می رسد. هم اکنون اوسترشوندس با 49 امتیاز در رده چهارم است و جورگاردن با 50 امتیاز تیم سوم جدول رده بندی به شمار می رود.

انما دیگر دیدار امروز لیگ سوئد که برای فوتبالدوستان ایرانی اهمیت دارد جدال تیم اسکیلستونای ته جدولی در برابر سیریوس است. علیرضا حقیقی و دوستانش دو هفته ای است که سقوظشان قطعی شده و فقط می خواهند لیگ را با برد به اتمام برسانند و در صورت توقف تیم هالمستاد در رده پانزدهم سقوط کنند. 

قدوس بعد از بازی امروز باید به اردوی تیم ملی ملحق شود اما حقیقی این بار در اردوی اتریش حاضر نخواهد بود و تعطیلاتش آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز