خبرگزاری کار ایران

پوچتینو را از تاتنهام می‌دزدند؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۶۳

تنها چیزی که هواداران سرخوش تاتنهام را بعد از برد درخشان برابر رئال مادرید نگران می‌کرد، این است که شاید این نتیجه برایشان گران تمام شود.

به گزارش ایلنا، پیروزی مقتدرانه برابر قهرمان دو فصل اخیر اروپا شاید بزرگترین نتیجه تاریخ باشگاه باشد اما می‌تواند پایان دوران حضور موریسیو پوچتینو در تاتنهام را رقم بزند.

نگرانی طولانی مدت دانیل لوی، رییس تاتنهام این بود که افت رئال مادرید ممکن است در نهایت به وسوسه مربی نابغه آرژانتینی منجر شود چون برای او ردکردن پیشنهاد نشستن روی نیمکت داغ برنابئو سخت است. پوچتینو در بازی چهارشنبه شب نشان داد تاتنهام چطور به جمع نخبگان اروپا راه یافته و از طرف دیگر، در تیمی مثل رئال مادرید دو باخت پشت سر هم یک اتفاق ناگوار است هرچند هنوز به طور کامل وارد شرایط بحرانی نشده‌اند.

زیدان توانسته رئال مادرید را به دو قهرمانی اروپا برساند، یک بار هم با گل او در گلاسکو قهرمان قاره شده‌اند بنابراین برنده جایزه مربی سال اعتبار زیادی دارد برای همین است که با خونسردی به کارش در این فصل ادامه می‌دهد.

اما رئال مادرید به صبوری مشهور نیست، عادت ندارد برابر تیمی مثل تاتنهام اینطور بازی کند و دست پایین باشد. آینده فوری زیدان در خطر نیست اما خواهد بود اگر همچنان اینطور بازی کنند و نتیجه بگیرند. اوضاع سیاسی متشنجی بر اسپانیا حاکم است که از فوتبال اهمیت بیشتری دارد اما حضور بارسلونا در صدر جدول لالیگا همیشه آزاردهنده بوده و در شرایط کنونی بیشتر.

شبی تاریخی برای رئال بود، این تیم در بریتانیا بازی‌های زیادی انجام داده و دو تا از 12 قهرمانی‌اش در گلاسکو و کاردیف به دست آمد اما مشهورترین باشگاه جهان هرگز در ویمبلی بازی نکرده بود، چه ویمبلی جدید و چه قدیم. این زمین مسابقات بزرگی را به خود دیده از جمله فینال جام جهانی 1966.

بهترین بازیکن جهان، کریستیانو رونالدو و هواداران پرتعدادش حاضر بودند اما رئال فرم خوبی نداشت. باخت هفته قبل به خیرونا باعث شد هشت امتیاز از بارسلونا و چهار امتیاز از والنسیا عقب بیفتند. تنها تیمی که از قهرمانی‌اش در دوران لیگ قهرمانان دفاع کرده، شکوه خود را از دست داده و اگرچه تاتنهام بعد از تساوی در برنابئو به وستهم و منچستریونایتد باخت اما کاملا برای این بازی آماده بود. رئالی که در فینال فصل قبل 4 بر یک یوونتوس را در هم کوبید، جوابی برای آنان نداشت.

بن دیویس و داوینسون سانچس کاری کردند که شب، شب رونالدو نباشد. لوکا مودریچ که مثل گرت بیل روزگاری ستاره تاتنهام بود، بازیکنی معمولی شد. سرخیو راموس یکی از بدترین مدافعان حال حاضر جهان است. آن طرف هری کین، دله آلی و کریستین اریکسن عالی بودند به همراه هری وینکس و کایران تریپیر.

چشم‌های هواداران مشتاق و دهان‌های‌شان باز بود، همه چیز به رویا می‌ماند اما شاید وقتی از این خواب بیدار شوند، پوچتینو، معمار همه این دستاوردها را از دست بدهند.

منبع: سان /دیو کید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز