خبرگزاری کار ایران

مردود اعلام کردن گل خونه به خونه ضعف کمک داور در تصمیم گیری را نشان داد

مهدی حنفی: توجیه مسئولان گل گهر سیرجان خنده دارتر از جادوگری شان بود!

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۷۱

هافبک تیم خونه به خونه مازندران معتقد است تیمش در پایان فصل در جمع سه تیم اول لیگ قرار خواهد گرفت.

مهدی حنفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا پس از تساوی تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد ولی در نیمه دوم بازی را کاملا در دست گرفته بودیم و عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم.

حنفی در ادانه افزود: متاسفانه چمن ورزشگاه به قدری بلند بود که توپ حرکت نمی کرد و بازیکنان را حسابی خسته کرده بود. معتقدم ناظر فدراسیون نباید می گذاشت تا کوتاه شدن چمن، این بازی برگزار شود.

وی در خصوص گلش که توسط کمک داور مردود اعلام شد نیز گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد. پاس سیدمحمد میری را به گل تبدیل کردم و همه ما در حال خوشحالی بودیم. حتی داور و کمک داور گل را صحیح اعلام کردند. ولی به یکباره کمک داور دوم داور را فرا خواند و به او گفت من به صحنه گل مشکوکم و احساس می‌کنم آفساید شد و داور نیز در کمال تعجب گل را آفساید اعلام کرد. به هر حال این صحنه عدم اقتدار و ضعف کمک داور در تصمیم گیری را نشان داد و صحنه جالبی را شاهد نبودیم.

هافبک تیم خونه به خونه در خصوص اتفاقات عجیب این دیدار نیز گفت: صحنه ریختن ادرار زیر دیرک دروازه به جامعه فوتبال ایران ثابت کرد در این فوتبال واقعا یک خبرهایی است و باید با خاطیان برخورد جدی شود.

مهدب حنفی در ادامه افزود: به هر حال این اتفاق از دید دوربین ها پنهان نماند ولی خنده دار تر از این جادوگری، توجیه مسئولان سیرجان بود که دیروز اظهار داشتند عوامل تیم در حال آبیاری چمن بودند و امروز در اظهارنظری مضحک و تاسف بار مدعی بودند پودر ریخته شده توسط عکاس خونه به خونه را خنثی کردند! ان شاء الله خدا همه ما را به راست هدایت کند‌.

حنفی در خصوص پنج کلین شیت پی در پی این تیم نیز گفت: جدای از بازی مقابل سیاه جامگان، در چهار دیدار اخیر لیگ یک گلی دریافت نکردیم و جالب اینجاست که سه دیدار را در خانه حریفان برگزار کردیم و فکر می کنم آمار رضایت بخشی است. بنده دلیل این آمار  را نظم و شخصیت تیمی که جواد نکونام در تیم اعمال کرده است می دانم.

وی خاطرنشان کرد: ما سعی می کنیم ابتدا دروازه مان را بسته نگه داریم و سپس به گلزنی و پیروزی در بازی ها فکر کنیم. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم در درون دروازه و خط دفاعی تیم خونه ‌به ‌خونه بازیکنان توانمندی و قابلی به میدان می روند که به خوبی توانستند خود را با تاکتیک های آقا جواد وفق دهند.

مهدی حنفی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا برای تیم خونه به خونه جام حذفی مهمتر است یا لیگ، گفت: مسلماً لیگ یک برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است ولی دلیل نمی شود که جام حذفی را دست کم بگیریم. در این جام نیز با ترکیب اصلی و با تمام قوا به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را برای خونه‌به‌خونه خلق کنیم. این جام فرصت خوبی است تا بازیکنان ما خود را مقابل تیم های لیگ برتری نشان دهند و همین مسئله انگیزه آنها را دو چندان خواهد کرد. به هر حال جام حذفی جام شگفتی هاست و نباید تعجب کرد اگر خونه به خونه حتی قهرمان این مسابقات شود.

حنفی رقابت تیم ها در لیگ دسته اول فوتبال ایران را سخت و فشرده برشمرد و گفت: جدول رده بندی را که می‌بینیم شاهد تلاش حدود 12 تیم برای صعود به لیگ برتر می باشیم و این مسئله پویائی لیگ را نشان می دهد. اما رقابت اصلی از نیم ‌فصل دوم آغاز خواهد شد. چون شناخت تیم‌ها از همدیگر بیشتر می‌شود و امتیاز جمع کردن سخت خواهد شد. به نظر من تیم هایی در نیم فصل دوم موفق خواهند شد که هم تفکرات و تاکتیک ‌های بهتری داشته باشند و هم بازیکنانش از قدرت بدنی بالایی برخوردار باشد. به شخصه معتقدم در پایان فصل تیم خونه ‌به ‌خونه جزو سه تیم برتر از تیم اول قرار خواهد گرفت.

وی ضمن تشکر از هواداران بابل بابت حمایت های شان گفت: خونه به خونه هواداران خونگرمی می دارد. آنها حتی پس از شکست مان مقابل فجرسپاسی نیز ایستادند و ما را مورد تشویق قرار دادند و این خیلی ارزشمند است. خودم که وقتی در ورزشگاه هفت تیر مقابل این هواداران بازی می کنم خیلی انگیزه می گیرم و احساس راحتی می کنند. این خیلی دلگرم کننده است.

هافبک تیم خونه به خونه در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با صعود تیم خونه به خونه به لیگ برتر، خوشحالی هواداران پرشور تیم و مسئولان باشگاه را برای تیم زحمت می‌کشند فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز