خبرگزاری کار ایران

نگاه ویژه شفر به تیم های پایه استقلال؛ اردوی برون مرزی برای آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۷۰

سرمربی آلمانی استقلال در آخرین پست اینستاگرامی اش توضیحاتی را درخصوص برنامه های آینده اش ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سرمربی المانی استقلال که به دبی سفر کرده خبر از اردوی برون مرزی و حضور مربیانی باتجربه برای نگاه ویژه به تیم های پایه خبر داد.

شفر در اخرین پست اینستاگرامی اش نوشت:

همانطور که قول داده بودم میخواهم یک سری اطلاعات بیشتر درمورد برنامه هایمان در چند ماه آینده بدهم.

شنبه به تمرینات برمیگردیم . با امید بسیار در کمپ تمرینی جدید و شگفت انگیزمان . ما همه هیجان زده هستیم و برایمان حس برگشتن به خانه تداعی میشود . زمین خوب ، اتاق کنفرانس خوب ، اتاق پزشکی خوب و سالن بدنسازی خوب که این به اعتبار استقلال اعتلا میبخشد . این خیلی خوب است که چنین مرکز خوبی را داشته باشیم .

ما تلاش میکنیم که یک اردو را در خارج از کشور فراهم کنیم . یک فرصت خوب برای تمرین سخت و شدید . من مطمئن هستم که بازیکنان هیجان زده هستند و اگر خوش شانس باشیم یک بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت .

یک هدف خیلی بلند مدت و مهم برای من - از صمیم قلب - این است که یک رابطه و همکاری نزدیک بین تیم های پایه و اصلی فراهم کنم . ما میخواهیم که یک پایگاه داده و یک فرایند ارزیابی منظم راه اندازی کنیم تا بتوانیم پیشرفت و توسعه ی هر بازیکن را هرچه بهتر دنبال کنیم و بتوانیم بهترین تمرینات شخصی و تیمی را برای تمامی سنین مهیا کنیم . هدف روشن است . ما میخواهیم که ببینیم استعداد هایمان به بهترین بازیکنان ایران تبدیل میشوند.

به دنبال این قضیه به یک نکته ی خیلی مهم میرسیم که درحالی مذاکره با دستیاران دارای پتانسیلی هستیم ، کسانی که در کار با تیم های پایه نیز تجربه دارند چرا که میخواهیم از آکادمی ما حمایت کنند.

همانطور که گفتم ما (استقلال) یک تیم هستیم و از همدیگر حمایت میکنیم چرا که اهداف مشترک داریم . پس ما تنها به دنبال افراد حرفه ای و با تجربه و با مهارت نمیگردیم . بلکه به دنبال افرادی هستیم که روحیه ی کار تیمی دارند ، افراد درستی هستند و جاه طلب و با اخلاق هستند .

کسانیکه مناسب تیم ما باشند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز