خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید نظرمحمدی از داور؛

پنالتی 100 درصد را داور برای ما نگرفت / تمام صحنه‌های 50-50 را به سود حریف سوت زد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۲۱

سرمربی سپیدرود معتقد است داور صحنه های 50-50 را به سود پارس جنوبی اعلام می کرد.

به گزارش ایلنا، علی نظر محمدی پس از شکست تیمش مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری اظهار داشت: این پیروزی را به پارس و مردم خونگرم جم تبریک می‌گویم. امروز یک روز بد در خط دفاعی داشتیم برتری حریف بیشتر به خاطر مسائل روحی و روانی و میزبانی بود.با توجه به اینکه بازی را واگذار کردیم از بازیکنانم رضایت داشتم و می‌توانستیم به بازی برگردیم. شاهد دو نیمه متفاوت بودیم، در نیمه اول ما خوب بازی کردیم، اما در روز بد خط دفاعی‌مان تمرکز کافی نداشتیم. با وجود اینکه بازی را واگذار کردیم، اما بازیکنانم تمام تلاششان را کردند. پارس تیم شایسته‌ای است که با توجه به برنامه‌ریزی خوب و بازیکنانی که جذب کرده است عملکرد بسیار خوبی داشته است.

نظرمحمدی در پاسخ به سوالی درباره عدم حضورش در نشست خبری پیش از بازی،گفت: تنها به سؤالات فنی پاسخ می‌دهم، اما روز گذشته اعلام کرده بودم که جراحی دندان داشتم و از طریق روابط عمومی باشگاه این موضوع را اعلام کردیم. حتی اعلام کردیم عشوری‌زاد می‌تواند  به جای من در کنفرانس شرکت کند که گفتند دیر شده است. از طرفی ساعت 18:15 محل اقامت‌مان رسیدیم و شرایط صحبت کردن هم نداشتم، اما نمی‌دانم شما چرا گله دارید. ابتدای صحبت‌هایم را هم رسم ادب به جا آوردم و این پیروزی را به مردم و پارس جم تبریک گفتم.

سرمربی سپیدرود  با انتقاد از عملکرد داور بازی ،خاطر نشان کرد: از داور وسط بسیار گله‌مند هستم؛ تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود حریف سوت زد. در یکی از صحنه‌ها نیز باید بازیکن پارس جم را اخراج می‌کرد که داور گفت ندیدم. در دقیقه ۳۲ مدافع حریف روی میثم تهی‌دست خراب شد و 100 درصد پنالتی بود که داور از این صحنه هم چشم‌پوشی کرد.

سرمربی سپیدرود در ارتباط با اینکه چرا گفته می‌شود سازمان لیگ حامی تیم‌های شمالی است و به همین خاطر بازی پارس و سپیدرود را دو روز دیرتر برگزار کرد، گفت: فکر می‌کنم سازمان لیگ برای اینکه مسابقه‌ای را زودتر یا دیرتر برگزار کند نیاز به هماهنگی با تیم خاصی نیست. اما باید برنامه‌ریزی‌های ابتدای فصل را مطالعه کنید تیم‌هایی که ملی‌پوش ندارند ممکن است بازی‌هایشان جابه‌جا شود. چنین شرایطی را هم ما بعد از بازی با پیکان داشتیم، در حالی‌که قول داده بودند بازی را ۲۰ شهریور برگزار کنند، اما ۱۸ شهریور برگزار شد. 4 روز بعد از بازی با پیکان بدون تمرین به اصفهان رفتیم و با سپاهان بازی کردیم؛ هیچ گلایه‌ای را هم نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز