خبرگزاری کار ایران

نکته جالب از اولین برد شفر؛ هت تریک در پیروزی استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۴۲۴

سرمربی استقلال تهران با درخشش شاگردانش موفق شد از سد نفت بگذرد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران با دو گل نفت تهران را از پیش رو برداشت تا وینفرد شفر به اولین پیروزی در لیگ ایران دست پیدا کند؛ بردی که اگر داور مسابقه دقت بیشتری داشت سه بر صفر اعلام می شد. این سه امتیاز که استقلال را تا رده یازدهم جدول هم پیش برد ضمن بهبود جایگاه ابی پوشان سومین پیروزی نایب قهرمان فصل پیش در لیگ هفدهم بود.

استقلال که یکی از بدترین شروع هایش در ادوار لیگ برتر را پشت سر گذاشته با هدایت علیرضا منصوریان توانسته بود با یک گل از سد تراکتورسازی تبریز عبور کند تا آن دیدار اولین پیروزی آبی‌هات باشد.

دومین برتری استقلال زمانی رقم خورد که باشگاه پس از برکناری منصوریان گزینه جدید را  معرفی نکرده بود در غیاب کادرفنی در نهایت هدایت ابی های بحرانی در ان زمان را هر چند از روی سکوهای ورزشگاه اما میک مک درموت در اختیار داشت. استقلال برابر سپیدرود در ورزشگاه آزادی به پیروزی دو گله با مرد ایرلندی رسید؛ مردی که دو روز پیش به همکاری با استقلال پایان داد.  

حال استقلالی ها به تعطیلات رفته اند و در اندیشه چهارمین پیروزی هستند که برای تصاحب آن باید رو در روی سیاه جامگان قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز