خبرگزاری کار ایران

پیش بینی عجیب والدین مدافع چلسی از تقابل با رم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۵۹

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی می‌گوید که والدینش پیش‌بینی کرده بودند او در لیگ قهرمانان اروپا با تیم سابقش رم روبه‌رو می‌شود.

به گزارش ایلنا، رودیگر در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال با قراردادی 34 میلیون پوندی از رم به چلسی پیوست و اکنون فاش کرده است که والدین او پیش از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، پیش‌بینی کرده بودند که چلسی با رم روبه‌رو می‌شود. او گفت: «من با والدینم صحبت کردم و آنها به من گفتند که تو دوباره با رم روبه‌رو می‌شوی. آنها گفتند مطمئن هستند که چلسی و رم در لیگ قهرمانان همگروه می‌شوند. همیشه این اتفاق رخ می‌دهد. بازیکن مقابل باشگاه سابقش قرار می‌گیرد. همیشه این اتفاق رخ می‌دهد. ماجرا اینطور بود و من خوشحال شدم که با رم روبه‌رو شدیم و الان هم خوشحالم که قرار است به رم برگردم و برابر تیم سابقم بازی کنم، تیمی که برایش احترام فراوانی قایلم.»

رودیگر ادامه داد: «من در رم دو سال فوق‌العاده را سپری کردم که با فراز و نشیب‌ها و مصدومیت‌هایی همراه بود. من قدردان‌شان هستم. رم را می‌شناسم. آنها می‌خواهند فوتبال بازی کنند. همیشه خواسته‌اند فوتبال بازی کنند و فرقی نمی‌کند که شرایط‌شان چگونه باشد. در بازی رفت دیدیم که ادین ژکو چه مهاجم خطرناکی است. ما بازی‌های او را در لیگ برتر هم دیده بودیم. همه او را می‌شناسند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز