خبرگزاری کار ایران

در جلسه باشگاه استقلال با طلبکاران چه گذشت؟ شرط غیرمعقول همه را فراری داد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۰۰۸

جلسه روز گذشته مسئولان باشگاه استقلال تهران با طلبکاران این تیم ماجرای جالبی را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال تهران که یکی از 4نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا است روز گذشته در پی تسویه حساب و توافق با طلبکاران این باشگاه جلساتی را برگزار کرد که ظاهرا رضایت اکثر افراد را جلب نکرده است.

استقلال به دلیل بدهی که دارد در خطر حذف از آسیا قرار داشت و روز گذشته آخرین مهلت توافق با طلبکاران بود تا آنها بتوانند جواب مثبتی به فدراسیون فوتبال در این خصوص ارائه کنند. روز شلوغ باشگاه این باشگاه که مراجعه کنندگان زیادی داشت به پایان رسید اما نکته‌ای در مذاکرات وجود دارد که باعث شده اغلب این افراد راضی به آن نشوند.

شراط مالی این باشگاه موجب شد تا مسئولان مذاکره کننده روز گذشته از طلبکاران بخواهند که در حال حاضر می‌توانند 30درصد مبلغ باقی مانده‌شان را دریافت کنند آن هم در شرایطی که در سه مرحله این رقم پرداخت شود.

این شرط باشگاه استقلال موجب تعجب و بعضا نارضایتی مراجعه کنندگان دیروز شد زیرا آنها اعتراض داشتند تمام مبلغشان را حداقل به صورت اقساطی دریافت کنند. فعلا استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی 7روز فرصت دارند تا 3درصد باقی مانده از مدارکشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و ارائه تسویه حساب مالی را ارائه کنند تا بدون مشکل در فصل جدید این رقابت‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز