خبرگزاری کار ایران

سرمربی پارا کانو: امیدوارم مدال های بیشتری در قهرمانی آسیا کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۹۶

سرمربی تیم ملی پاراکانوی ایران در اردوی پایانی قایقرانان گفت: تیم ملی در شرایط آمادگی خوبی به سر می برد و امیدوارم مدال های بیشتری نسبت به دوره قبل کسب کنیم.

به گزارش ایلنا سرمربی تیم ملی پاراکانوی ایران در اردوی پایانی قایقرانان گفت: تیم ملی در شرایط آمادگی خوبی به سر می برد و امیدوارم مدال های بیشتری نسبت به دوره قبل کسب کنیم.
مسعود مهدوی نیا با بیان این مطلب گفت: اردوی پایانی تیم ملی با حضور هشت قایقران درحال برگزاری است که شهلا بهروزی راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان، اسلام جاهدی از هرمزگان، اکبر طهماسبی از تهران و نادر عیوضی از گیلان و شورش دلپسند از کرمان تمرینات خود را در دریاچه آزادی انجام می دهند. سارا عبدالملکی و یک ورزشکار دیگر نیز مدتی است تمرینات خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: ملی پوشان اردوهای خوبی را پشت سرگذاشته و در آمادگی خوبی به سر می برند. سعی می کنیم در مقایسه با دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا مدال های بیشتری کسب کنیم. از آقای امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی و محمود خسروی وفا و مسعود اشرفی، رئیس و دبیر کمیته ملی پارالمپیک هم به دلیل حمایت هایشان از تیم تشکر می کنم.

اردوهای آمادگی تیم ملی پاراکانو تا ۲۵ آبان ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه دارد و تیم ملی روز ۲۸ آبان ماه جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به تایلند اعزام می شود.
این مسابقات از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه در پاتایای تایلند برگزار می شود و تیم ملی سوم و چهارم آذرماه رقابت خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز