خبرگزاری کار ایران

کولاسیناچ، پرسودترین خرید فصل

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۹۹

مدافع بوسنیایی آرسنال در شبی که این تیم از شکست خانگی‌اش برابر سوانزی پیروزی ساخت، گل زد و پاس گل داد تا ستاره بی‌چون و چرای میدان باشد.

به گزارش ایلنا،  از وقتی که فصل جدید شروع شد یک جمله میان هواداران آرسنال زیاد زمزمه می‌شد؛ اینکه مدافع جدید آنها سئاد کولاسیناچ، کسی که تابستان امسال به ‌عنوان بازیکن آزاد از شالکه آمد، از نظر تکنیکی و فنی در حد و اندازه دیگر بازیکنان آرسنال نیست. در دقیقه 70 پیروزی 2 بر یک آرسنالی‌ها برابر سوانزی در هفته دهم لیگ برتر اما دفاع چپ بوسنیایی با یک پاس پشت پای زیبا در عمق برای الکسیس سانچس به همه آنهایی که گول جثه درشت او را خورده بودند گوشه‌ای از توانایی‌هایش را نشان داد و اینکه شاید در حال حاضر نتوان دفاع چپی با استعدادتر از او در لیگ برتر پیدا کرد. او زننده گل تساوی و سازنده گل برتری آرسنال مقابل سوانزی بود.

کولاسیناچ تنها بعد از سه ماه از زمان ورودش به ورزشگاه امارات توانست خودش را در قلب هواداران این تیم جا کند. این صخره دفاعی با استارت‌های سرعتی‌اش در جناح چپ و قدرت بدنی بالایش، برای قرمزپوشان شمال لندن یک نعمت بزرگ است و از نظر تعهد کاری و خستگی‌ ناپذیری شاید تنها بتوان گفت که الکسیس سانچس با او توان رقابت داشته باشد.

تابستان امسال ارقامی نجومی برای خرید بازیکنان جابه‌جا شد. پاری‌سن‌ژرمن برای خرید نیمار و کیلیان امباپه نزدیک به 400 میلیون یورو پرداخت کرد در حالی که منچستریونایتد هم 75 میلیون پوند صرف خرید روملو لوکاکو کرد؛ خریدی که به نظر ژوزه مورینیو سرمربی منچستری‌ها به مراتب باارزش‌تر از پول پرداخت شده برای آن بود. در همان تابستان هم آرسنال با پرداخت 52 میلیون پوند برای خرید الکساندر لاکازت از لیون رکورد گران‌ترین خریدهای تاریخش را شکست. آرسنال اما تابستان امسال در هیاهویی که برای جابه‌جایی ستاره‌ها به راه افتاد، کولاسیناچ را خرید؛ بازیکنی که شاید تا پیش از این هفته کمتر کسی درباره تأثیرگذاری‌اش بر بازی توپچی‌ها و پیش از آن بازی‌های موثر او در شالکه صحبت می‌کرد.

کولاسیناچ بازیکنی بود که فصل گذشته در تیم منتخب فصل بوندس‌لیگا قرار گرفت و قطعاً وقتی در نظر بگیرید که منچسترسیتی برای خرید مدافعانی مانند بنژامین مندی و کایل واکر نزدیک به 100 میلیون پوند پرداخت کرد، جذب کولاسیناچ به ‌عنوان بازیکن آزاد توسط آرسنال بدون شک سودآورترین خرید فصل بوده است.

تسلیم ناپذیری او همان چیزی است که آرسنال در آن فصل نیاز دارد و کارهایی که او در بازی برابر سوانزی انجام داد بدون شک بهترین اتفاقی بود که می‌توانست پیش از مصاف حساس توپچی‌ها برابر منچسترسیتی در هفته یازدهم لیگ برتر رخ دهد. هفته آینده پپ گواردیولا با تماشای بازی‌های کولاسیناچ 24 ساله قطعاً بهتر می‌تواند درک کند که برای داشتن بازیکنان طراز اول الزاماً نباید ارقامی نجومی پرداخت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز