خبرگزاری کار ایران

ژاردیم: بالده هر روز بهتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۹۶

کیتا بالده در غیاب رادامل فالکائو خوش درخشید و برای موناکو گل زد.

له گزارش ایلنا، با گل او بود که موناکو توانست بوردو را در لیگ یک فرانسه با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

بالده در نیمه دوم گل زد و سپس توما لمار گل دوم را به ثمر رساند. او فراری عالی داشت و توپ را از بین پاهای بنوا کاستیل، دروازه‌بان حریف رد کرد.

موناکو با این برد فاصله‌اش با پاری سن‌ژرمن را در حد 4 امتیاز نگه داشت. پی‌اس‌جی، صدرنشین لیگ یک فرانسه در این فصل شکست نخورده است.

فالکائو که با 13 گل بهترین گلزن این فصل رقابت‌های لیگ فرانسه بوده است، به دلیل خستگی عضلانی غایب بود. بالده، جانشین او دقایق زیادی را آرام سپری کرد اما از نخستین فرصتش خوب استفاده کرد.

ژرژ، مدافع برزیلی توپ را از مالکوم، هموطنش در خط میانی دزدید و سانتری از سمت چپ انجام داد که ژوائو موتینیو، هافبک تیم آن را با ضربه سر مقابل پای بالده انداخت. او هم توپ را کنترل کرد و سپس آن را وارد دروازه کرد. لئوناردو ژاردیم، مربی موناکو پس از مسابقه گفت: «با بازیکنانی که در اختیار داشتیم، برد خوبی بود. کیتا بالده هر روز بهتر می‌شود. ما می‌توانیم از او در نوک حمله یا در پست بال استفاده کنیم. فرارهای او از عمق بسیار مهم است.»

بالده هفته گذشته کنار فالکائو بازی کرد و باز هم گل زد.

در دیگر بازی مهم این هفته، نانت مقابل دیژون با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. به این ترتیب روند هشت بازی بدون باخت مردان کلودیو رانیری به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز