خبرگزاری کار ایران

تاج: نگرانی بابت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود

سلطانی‌فر: تمام تلاش فدراسیون باید حفظ سهمیه‌ها در لیگ قهرمانان باشد/وزارت ورزش حمایت خود را خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۷۵

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش فدراسیون باید حفظ سهمیه‌ها در لیگ قهرمانان باشد.

به گزارش ایلنا مدیران عامل باشگاههای استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و رئیس فدراسیون فوتبال امروز به دعوت سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند.
در این جلسه که در آن محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی هم حضور داشت، رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاهها گزارشی از مشکلات و بدهی ها به همراه راهکارهای قانونی آن به وزیر ارائه کردند.

سلطانی فر در این نشست با تاکید بر حفظ سهمیه باشگاههای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش و برنامه ریزی فدراسیون، هر سه باشگاه و حامی مالی بایستی حفظ سهمیه این باشگاهها به عنوان سرمایه های ملی فوتبال و مردم باشد و وزارت ورزش و جوانان تمام اقدامات لازم را در حمایت از آنها بعمل می آورد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: از تلاشهای فدراسیون فوتبال تشکر می کنم و حل و فصل قانونی مشکلات و پرداخت مطالبات افراد حقیقی و حقوقی در کوتاهترین زمان ممکن باید در دستور کار باشد.
تاج رئیس فدراسیون در این نشست با تقدیر از حمایت های وزیر ورزش و جوانان گفت: مذاکرات با طلبکاران هر سه باشگاه برای تسویه حساب با اتخاذ شیوه های قانونی مد نظر سلطانی فر صورت گرفته است و بخشی از بحث های مالی امروز با کمک حامیان مالی حل خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین وزارت ورزش و جوانان، باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و فدراسیون وجود دارد و نگرانی بابت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با تصمیمات امروز و اعلام آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز