خبرگزاری کار ایران

الکساندر نوری از هدایت تیم وردربرمن برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۱۲

الکساندر نوری سرمربی ایرانی تیم فوتبال وردربرمن از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کیکر، الکساندر نوری از هدایت تیم وردبرمن برکنار شد و این در حالی است که تمام رسانه های آلمانی این موضوع را تایید می کنند که به دلیل نتایج ضعیف کسب شده در این فصل این مربی ایرانی از تیم اخراج شده است و باخت ۳ بر صفر شب گذشته مقابل آگسبورگ، آخرین شانس او برای هدایت تیم بوده است که از دست داد.

سرمربی 38 ساله قبل از بازی شب گذشته احتمال اخراج خود از تیم را نزدیک میدید که صبح امروز با قطعیت با این خبر مواجه شد.

آلکساندر نوری در مدت حضور روی نیمکت برمن 41 بازی در بوندس لیگا شاگردانش را هدایت کرد که در این مدت صاحب 13 برد، 11 تساوی و 17 باخت شد که در 10 هفته از رقابت های فصل جاری این مربی نتوانست به بردی برسد و با 5 باخت و 5 تساوی پایانی تلخ روی نیمکت برمن ها برای خود رقم زد.

این مربی 38 ساله فصل قبل در شرایطی که هدایت تیم زیر 23 ساله های برمن را در اختیار داشت از هفته سوم جانشین سرمربی ناکام شد و توانست فصلی رویایی را برای سبزپوشان به ارمغان بیاورد به خصوص رکورد 12 هفته شکست ناپذیری در بوندس لیگا که در تاریخ باشگاه برمن بی سابقه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز