خبرگزاری کار ایران

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با ایلنا:

شجاعت ما باعث شد چند هفته نتیجه نگیریم!/ تلاش می کنیم شیمبا آقای گل شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۴۵۵

کاپیتان صنعت نفت آبادان گفت: تلاش می کنیم تا در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیریم.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. در دو سه هفته اخیر با نتایجی که گرفتیم به جدول برگشتیم و از شرایط بد قبل از آن خارج شدیم. هنوز یک بازی  کمتر داریم. با این حال به دنبال این هستیم تا در برابر گسترش فولاد تبریز سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم و رتبه مان را بهتر کنیم.

 وی درباره جدال با تیم سابقش تصریح کرد: این بازی هم سه امتیاز بیشتر ندارد. گسترش در کادر فنی خود تغییر ایجاد کرده است و آقای کریمی که استاد خود من هم بوده سرمربی این تیم شده است. ایشان مربی توانمندی هستند اما ما هم صنعت نفت هستیم. نمی خواهیم در خانه امتیاز از دست بدهیم. روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف در این هفته کار کردیم و اطلاعات خوبی از آنها داریم.

کاپیتان  صنعت نفت آبادان درباره عملکرد سینوسی این تیم در داخل و خارج از خانه گفت: همه اینها به تفکر هجومی ما برمی گردد. ما با این ذهنیت در بازی های خارج از خانه به میدان می رفتیم که باید به پیروزی برسیم و به همین دلیل به تیم حریف اجازه می دادیم که به ما یورش بیاورند. حالا این تفکر تغییر کرده است. با احتیاط بیشتری در بازی های خارج از خانه کار می کنیم. می توانم بگویم شجاعت ما باعث شد که چند هفته نتیجه نگیریم!

وی در ادامه افزود: هر دو سرمربی شناخت خوبی از تیمهای روبرو دارند چرا که فصل قبل در آنجا حضور داشته اند. ما اصلا دست کم نمی گیریم چرا که یک بار این کار را در برابر سپیدرود مرتکب شدیم و ضربه خوردیم. اصلا دلیلی برای دست کم گرفتن وجود ندارد. ما کاری نکرده ایم که بخواهیم دست کم بگیریم. جایگاه تیمها در جدول مهم نیست.   

اسدی درباره جایگاه خوب صنعت نفت در جدول و اینکه با برد مقابل گسترش آنها به جمع بالانشینان اضافه خواهند شد بیان داشت: تیم ما توانایی این را دارد که بهترین نتایج را کسب کند. هواداران از ما توقع دارند که در همه بازی ها به برتری برسیم و این خیلی خوب است. ما دیگر مثل سال های گذشته دست و پا بسته نیستیم و برای حضور در جمع 4 تیم بالای جدول تلاش می کنیم.

کاپیتان صنعت نفت آبادان در پایان درباره درخشش خارجی های این تیم و همچنین فاصله آنها با دیگر بازیکنان تیم اذعان داشت: آقای کمالوند نسبت به جذب بازیکن خارجی وسواس بسیار زیادی داشتند. به خاطر همین باتیستا، کرار و شیمبا که شاگردان خودش بودند را جذب کرد و همچنین آگستو سزاری را به خدمت گرفت که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد. خارجی های ما بازیکنان توانمندی هستند و بهترین خارجی های لیگ هستند.  اما یادمان نرود که آنها از طرف بازیکنان دیگر ساپورت می شوند و همه مکمل یکدیگر هستیم. الان همه تلاش می کنیم تا شیمبا بتواند آقای گل شود. بازیکن خارجی به خدمت گرفته میشود که گلیم تیم را از آب بیرون بکشد. قرار است نیم فصل هم یکی دو بازیکن دیگرهم به تیم اضافه شود.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز