خبرگزاری کار ایران

خبر خوش برای استقلالی ها؛ باخت در دربی، یعنی برد بازی بعدی!

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۳۴۵

استقلال هر وقت دربی رفت را واگذار کرده در بازی بعدی به برتری رسیده است.

به گزارش ایلنا، هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در حالی روز سه شنبه آغاز می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نفت تهران خواهد بود.

شاگردان وینفرد شفر باید در حالی برابر مردان حمید درخشان صف آرایی کنند که تیمش چند روز قبل دربی 85 را به رقیب سنتی واگذار کرده است. اتفاقی که به خودی خود می تواند در روحیه آبی پوشان تاثیر منفی بگذارد.

با این حال یک آمار جالب حکایت از آن دارد که این باخت نشانه مثبتی برای آینده آبی ها است. این تیم دو بار در تاریخ لیگ برتر پیش از بازی پنجشنبه دیدار رفت دربی را باخته است. یک بار در فصل 85-86 و یک بار هم در فصل 93-94. هر دو بار در بازی بعد از دربی برد نصیب استقلال شده است.

در فصل 85-86، استقلال بعد از شکست 2-1 در دربی با نتیجه 1-0 ابومسلم را از پیش رو برداشت. در فصل 93-94 نیز بعد از شکست 2-1 در شهرآورد، پیروزی 1-0 در برابر راه آهن برای آنها حاصل شد.

حال باید دید این بار هم چنین اتفاقی در برابر نفت تهران رخ می دهد یا خیر. بازی مذکور روز سه شنبه از ساعت 17:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به انجام می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز