خبرگزاری کار ایران

جواد زرینچه:

استقلال در دربی عملکرد خوبی نداشت / باید مراقب نفت باشند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۱۴۱

پیشکسوت استقلال تهران معتقد است نمایش شاگردان شفر در بازی برابر پرسپولیس قابل قبول نبوده است.

جواد زرینچه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تقابل استقلال برابر پرسپولیس در شهرآورد هشتاد و پنجم اظهار داشت: از نظر من استقلال در دربی عملکرد خوبی نداشت. پرسپولیس یکی از ضعیف ترین بازی هایش را انجام داد اما استقلال نتونست از این فرصت استفاده کند و در پایان هم نتیجه را واگذار کرد.

مدافع سابق استقلال تهران درباره عملکرد خط دفاعی و نمایش روزبه چشمی در این پست عنوان کرد: من سال‌ها در این پست برای استقلال بازی کردم و چشمی بازیکن خوب و بزرگی است اما باید یک خط جلوتر بازی کند چون درصد خطایش بالاست و بازیکنی است که اگر مهاجم سرعتی برابرش قرار بگیرد کار سختی خواهد داشت.

پیشکسوت آبی‌ها درباره ادامه مسابقات استقلال با وینفرد شفر گفت: استقلال نتایج خوبی نگرفته و امیدواریم این اتفاقات تمام شود. این را باید کسانی چواب بدهند که تابستان پارسال برای استقلال تصمیم گیری می کردند و وقتی به العین باختند شهامت تصمیم گیری نداشتند.

زرینچه درباره بازی پیش روز استقلال برابر نفت تهران اظهار داشت: نفت در فصل جدید با توجه به شرایطی که دارد نشان داده که برابر تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند و استقلال باید مراقب آنها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز