خبرگزاری کار ایران

کلانتری: در 90 دقیقه برنده بازی بودیم/ بازیکنان فکر می‌کردند بازی تمام شده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۹۱

سرمربی فجر سپاسی از دیدار با تراکتورسازی و شکست مقابل این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی کلانتری پس از شکست 5 بر 2 فجرسپاسی مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: در بیشتر دقایق بازی تیم برتر بودیم، اما در وقت‌های اضافه و در دو 15 دقیقه کم آوردیم. خیلی خوب توانستیم موقعیت ایجاد کنیم، آن‌هم مقابل تیم خوب تراکتورسازی و موفق شدیم دو بار دروازه این تیم را باز کنیم.

وی اضافه کرد: چند موقعیت ما تبدیل به گل نشد. ما در 90 دقیقه برنده بازی بودیم. به هر حال به تراکتورسازی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. جام حذفی از الان برای ما تمام شد و دیگر تمرکزمان روی مسابقات لیگ دسته اول می‌گذاریم. در حال حاضر با تیم‌های بالای جدول 4،5 امتیاز فاصله داریم که سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده به رتبه‌های بالاتر برسیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی در خصوص اینکه در تیم شما چند سرباز حضور دارد، تصریح کرد: در تیم بازیکنان جوان زیادی داریم که حدود 18،19 نفر از آنها سرباز هستند. تعداد زیادی از بازیکنانی که در دیدار امروز به میدان رفتند بازیکنانی بودند که سال اولی است که از رده زیر 23 سال خارج شدند. از عملکرد آنها خیلی راضی هستم و نتیجه‌ای که به دست آمد شایسته این بازی ما نبود.

کلانتری در پاسخ به این سوال که دلیل اینکه بعد از گل دوم باز هم گل دریافت کردید مشکلات روحی تیم بوده است یا خیر، اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد. شاید بازیکنان ما فکر می‌کردند که بازی تمام شده است چرا که ما در دقایق اضافه گل خوردیم. تراکتورسازی در بیشتر دقایق بازی روی توپ‌های بلند کار می‌کرد و روی ضربات آخر حاتمی برنامه داشت که ما این بازیکن را به خوبی پوشش داده بودیم اما در آخر روی همین اتفاقات گل خوردیم. تراکتورسازی قویتر و ما ضعیف‌تر بودیم و برای همین از آنها گل خوردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز