خبرگزاری کار ایران

این برد حق پرسپولیس نبود

ابراهیمی: کنترل بازی از دست داور خارج شد / چشمی اول توپ را زد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۸۴

بازیکن استقلال می گوید پرسپولیس استحقاق برد در شهرآورد را ندشته است.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 85 پایتخت اظهار داشت: متاسفانه در روزی که بازی خوبی انجام دادیم، بازنده شدیم. از هواداران تشکر ویژه ای دارم که 90 دقیقه ما را تشویق و حمایت کردند. واقعا شرمنده هواداران شدیم. ما تلاش می کنیم تا در آینده محبت های آنها را جبران کنیم و استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

وی ادامه داد: ما بازی خوبی انجام دادیم و پرسپولیس روی تک موقعیت های خود به پنالتی و گل رسید. درباره پنالتی هم کارشناسان باید نظر بدهند؛ اما چیزی که من دیدم، روزبه چشمی اول توپ را زد و بعد به پای بازیکن حریف برخورد کرد. ما در نیمه دوم 4 موقعیت گل خوب داشتیم که استفاده نکردیم. 

هافبک استقلال همچنین گفت: منم به پرسپولیسی ها تبریک می گویم اما این برد حق پرسپولیس نبود. ما پارسال تلاش کردیم و بازی را بردیم اما امروز واقعا حق مان باخت نبود. امروز موقعیت های ما بیشتر از پرسپولیس بود اما تبدیل به گل نشد.

ابراهیمی درباره عملکرد داور مسابقه تاکید کرد: من درباره داوری چیزهایی که خودم دیدم را می گویم. فکر می کنم کنترل بازی از دست داور خارج شد و خطاهایی گرفت که بازیکنان ما را عصبی کرد. همین موضوع باعث شد نتوانیم آنطور که دلمان می خواهد موفق ظاهر شویم. با این حال کارشناسان می توانند قضاوت بهتری داشته باشند.

وی همچنین گفت: با همه موضوعات مطرح شده باید تلاش کنیم تا استقلال را به جایگاه اصلی اش برگردانیم. جایگاه استقلال این نیست و ما واقعا شرمنده هواداران هستیم. امیدوارم به زودی به بالای جدول برسیم. فقط هواداران بدانند که ما نیز از این شرایط ناراحت هستیم.

ابراهیمی در پایان درباره تشویق هواداران بعد از بازی گفت: من اگر الان خواستم که مصاحبه کنم، دلیلش فقط تشکر از هواداران بود. این هوادار امروز ما را بعد از شکست تشویق کرد و خیلی کم پیش می آید که چنین شرایطی اتفاق بیفتد. این حمایت ها انگیزه می دهد و من قول می دهم که تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم در آینده انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز