خبرگزاری کار ایران

تساوی عجیب سرخابی ها در لیگ برتر؛ هر تیمی برنده شود جلو می‌افتد!

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۰۰۸

استقلال و پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بردهای برابری در مقابل هم کسب کرده اند.

به گزارش ایلنا، تیم های استقلال و پرسپولیس در ۱۶ دوره قبلی لیگ برتر ۳۲ بار به مصاف هم رفته اند که به لحاظ نتایج دو تیم همه چیز بین سرخابی های پایتخت برابر است. استقلال و پرسپولیس در ۱۸ بازی لیگ برتری به نتیجه مساوی دست یافته اند؛ در بازی هایی که دو تیم به نتیجه مساوی رسیده اند، نتیجه پایانی یک بر یک یا تساوی بدون گل بوده است.

از دیدار برگشت لیگ برتر ششم تا دیدار رفت لیگ نهم، دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند که این تعداد بیشترین بازی متوالی بدون برد یک تیم به حساب می آید. همچنین، تساوی یک بر یک پرتکرارترین نتیجه دو تیم در تاریخ لیگ برتر به حساب می آید که در ۱۰ بازی رقم خورده و بعد از آن تساوی بدون گل با هشت بازی به عنوان پرتکرارترین نتیجه به حساب می آید.

آمار دو تیم در رقابت های لیگ برتر از این نظر جالب است که هر دو تیم نه تنها در تعداد برد، بلکه در تعداد گل های زده هم با هم مساوی هستند. در ۳۲ دربی لیگ برتری، سهم هر تیم ۷ برد و ۳۱ گل زده است. بنابراین دو تیم در دیدار پنج شنبه در صورت برتری بر رقیب می توانند به لحاظ آماری و نتایج لیگ برتری از یکدیگر پیشی بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز