خبرگزاری کار ایران

بولت: فوتبال رویای من است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۸۳۰

یوسین بولت گفته که حالا که از دو و میدانی کناره‌گیری کرده، در تصمیمش برای فوتبال بازی کردن جدی است. او بر این باور است که حتی می‌تواند برای تیم ملی جاماییکا هم بازی کند.

به گزارش ایلنا، این ورزشکار 31ساله که هشت بار فاتح طلای المپیک شده ، در حال حاضر دارد روند بهبودی‌اش پس از مصدومیت همسترینگ را سپری می‌کند. بولت گفته برخی نسبت به تصمیمش بدبین هستند اما او از کودکی رویای فوتبال بازی کردن داشته است: «برای من، این هدفی شخصی است. برایم مهم نیست که مردم واقعا چه فکری درباره‌اش می‌کنند. به خودم دروغ نخواهم گفت. من قرار نیست احمق باشم.

اگر حس کنم که نمی‌توانم این کار را انجام دهم، خواهم گفت: می‌دانید چیست؟ فراموشش کنیم! من نمی‌خواهم کاری کنم که خجالت‌آور باشد اما اگر به فوتبال بروم و حس کنم که می‌توانم این کار را انجام دهم، تلاش خود را خواهم کرد. این رویای من و فصل دیگری از زندگی من است. اگر شما رویایی داشته باشید که همیشه می‌خواسته‌اید انجام دهید، چرا تلاش نکنید؟ چرا نبینید که چه اتفاقی می‌افتد؟ »

اسپانسر سریع‌ترین مرد دنیا از 15سالگی او پوما بوده است. این شرکت آلمانی بخشی از سهام بوروسیا دورتموند را در اختیار دارد. بولت که پس از مسابقات قهرمانی دنیا در لندن از دو و میدانی کناره‌گیری کرد، به یک هفته تمرین با دورتموند دعوت شده. او می‌گوید: «در حال حاضر همسترینگ من باعث شده که نتوانم سراغ این کار بروم. دو هفته بعد، می‌توانم تمریناتم را از سر بگیرم و به فرم قبلی برگردم. سپس اوضاع را به ‌صورت جدی ارزیابی خواهم کرد. آنها می‌گویند که دعوتنامه‌ من همیشه سر جایش هست. بحث بر سر این است که به مصدومیتم غلبه کنم و به فرم خوبم برگردم. سپس می‌توانم در آزمایش شرکت کنم و ببینم در چه سطحی هستم.»

بولت که طرفدار سرسخت منچستریونایتد است، گفته که با سر الکس فرگوسن، مربی سابق این تیم صحبت کرده بود: «او گفت خیلی خوب، روی فرم بیا و بعد ببینیم که اوضاع به کجا می‌انجامد.»

جاماییکا نتوانست به جام جهانی 2018 راه پیدا کند. این تیم در رده‌بندی فیفا 59ام است. بولت می‌گوید: «به نظرم به‌راحتی می‌توانم به تیم جاماییکا راه پیدا کنم اما نمی‌توانم بگویم که این تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد.»

بولت درباره آینده‌اش در دو و میدانی گفت: «منتظرم ببینم فوتبال من به جایی می‌رسد یا نه اما قطعا دوست دارم با فدراسیون جهانی دو و میدانی در زمینه ترویج این ورزش همکاری کنم. مربی شوم؟ قطعا نه.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز