خبرگزاری کار ایران

مدافع کاستاریکایی پارس جنوبی در گفت‌وگو با ایلنا؛

اومانیا: نباید با صدرنشینی مغرور شویم / با صعود به جام جهانی به ایران علاقه مند شدم

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۹۳

مدافع پارس جنوبی جم معتقد است صدرنشینی آنها نباید موجب مغرور شدنشان شود و لیگ ایران هنوز تمام نشده است.

مایکل اومانیا در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره جو فوتبال جنوب و صدرنشینی با پارس جنوبی جم اظهار داشت: پارس جنوبی تیم خوب و با انسجامی است. سرمربی کاربلدی داریم و فکر نمی‌کردم چنین جوی در تیم حاکم باشد. بازیکنان همگی سخت کوش هستند و تمرینات را برای بهترین نمایش دنبال می‌کنند.

اومانیا کاپیتان تیم ملی کاستاریکا است و آنها با تساوی برابر هندوراس موفق شدند جواز حضور در جام جهانی 2018 را کسب کنند. وی در این باره گفت: طبیعتا خیلی خوشحالم و وقتی ایران به جام جهانی صعود کرده بود اطرافیانم می‌گفتند در کشوری حضور داری که تیم ملی‌اش به جام جهانی صعود کرده است. حالا بیشتر خوشحالم به دلیل اینکه هم کاستاریکا در جام جهانی حضور دارد و هم ایران.

وی ادامه داد: قبل از حضور در ایران شناخت زیادی از فوتبال این کشور نداشتم و حالا صعود شاگردان کی روش به روسیه موجب شد تا بیشتر به فوتبال ایران علاقه مند باشم. کی روش مربی فوق العاده و با کارنامه عالی است و فکر می‌کنم که ایران بتواند به دور دوم جام جهانی راه پیدا کند.

اومانیا درباره حضور پارس جنوبی درباره صدرنشینی و حضور در فوتبال ایران، عنوان کرد: ما سعی مان را می‌کنیم مقام خوبی کسب کنیم و همه می‌دانند که این تیم اولین تجربه حضور در لیگ برتر را دارد. نباید از ما توقع داشته باشند ولی از اینکه صدرنشین هستیم نباید مغرور شویم چون لیگ ایران 30 هفته طول می‌کشد. من ایران را دوست دارم و مردم ایران برخورد خوبی با من دارند. از اینکه در ایران بازی می‌کنم هم خیلی خوشحالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز