خبرگزاری کار ایران

خالد شفیعی: در ایران فقط برای تراکتورسازی بازی می‌کنم

گفتند تا تمدید نکنی پولت را نمی‌دهیم/ به خاطر طلبم مرا مقابل هواداران قرار می‌دهند/ طارمی را فقط من می‌توانم مهار کنم

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۲۶

مدافع ایرانی اف‌سی سئول از هجمه‌هایی که پس از شکایت از تراکتورسازی علیهش ایجاد شده ناراحت است..

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش در اف‌سی سئول اظهار داشت: در چند بازی اخیر به دلیل مصدومیتی که برایم پیش آمد غایب بودم و فرصت بازی پیدا نکردم ولی به زودی و با رفع مصدومیتم به می‌توانیم به میادین برگردم.

وی در مورد سطح لیگ کره‌جنوبی و مقایسه با لیگ ایران گفت: در اینجا سطح فوتبال خیلی با ایران متفاوت است و اگر بازیکنان ایرانی قصد دارند به اینجا بیایند باید ذهنیت‌شان را از فوتبال ایران خالی کنند و با یک ذهنیت جدید کارشان را شروع کنند. خیلی بازیکنان از من شایستگی بیشتری برای حضور در کره‌جنوبی دارند و امیدوارم به زودی بازیکنان ایرانی زیادی اینجا بازی کنند.

مدافع سابق تراکتورسازی در مورد طلبش از این باشگاه و شکایتی که اخیراً تنظیم کرده است عنوان کرد: من 4 سال خوب در تراکتورسازی داشتم و با جان و دل برای این تیم بازی کردم. از پیشنهادات مالی بالاتر گذشتم و منتی هم ندارم چرا که هر چه دارم از این تیم و هوادارانش است، ولی حتی از چهار سال قبل هم هنوز مبلغ زیادی طلب دارم.

شفیعی در ادامه گفت: نمی‌دانم باشگاه چرا اینطور برخورد می‌کند، پول بازیکن خارجی را به سرعت می‌دهند تا محروم نشود ولی بازیکن ایرانی اینطور حقش خورده می‌شود. اول فصل رفتم برای صحبت و قرارداد جلوی من گذاشتند و گفتند تا تمدید نکنی پولت را نمی‌دهیم. الان هم بیانیه می‌دهند و من را مقابل هواداران قرار می‌دهند.

وی افزود: چرا باید به خاطر گرفتن حقم که تازه چند سال برای آن صبر کردم توهین بشنوم؟ مگر من برای تراکتورسازی کم گذاشتم؟ باور کنید من عاشق تراکتورسازی و هوادارانش هستم و در ایران فقط برای این تیم بازی می‌کنم.

مدافع ایرانی اف‌سی سئول در مورد دربی تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم یک بازی خوب انجام شود و تماشاگران دو تیم از بازی لذت ببرند و هر تیمی که شایستگی بیشتری دارد برنده شود و مهم‌تر اینکه بازی گل و برنده داشته باشد.

شفیعی در مورد غیبت مهدی طارمی در این دیدار گفت: طارمی یکی از بهترین مهاجمان ایران است و جای خالی او در دربی حس می‌شود، اگر در زمین بود تاثیر زیادی در روند بازی داشت چرا که تنها مدافعی که می‌توانست او را مهار کند من بودم (خنده)، گذشته از شوخی فکر می‌کنم جای طارمی در بازی روز پنجشنبه خالی باشد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به پینشهادش از دو تیم استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر، جای خود را در ترکیب کدام یک خال می‌بیند عنوان کرد: جای من در تراکتورسازی خالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز