خبرگزاری کار ایران

آخرین دربی سرخابی‌ها در آبان‌‌ماه:

جری بنگسون و گلی که در حافظه‌ها باقی می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۹۸

مهاجم هندوراسی پرسپولیس با یک گل خاص در دقیقه 96 تیمش را از شکست نجات داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی 85 سرخابی‌های پایتخت در هفته دهم لیگ برتر 4 آبان‌ماه برگزار می‌شود. ماه آبان همیشه ماه خاصی برای دربی‌ها بوده و اتفاقات جالبی در دل خود داشته است و به همین بهانه به سراغ آخرین آنها رفته‌ایم.

آخرین دربی سرخابی‌های پایتخت در آبان‌ماه مربوط به 8 آبان 94 می‌شود که در آن پرسپولیس به دلیل فوت مرحوم هادی نوروزی، با لباس مشکی به زمین آمده بود.

استقلال اولین دربی خود را پس از بازگشت پرویز مظلومی تجربه می‌کرد و از آن سو برانکو در دومین دربی خود روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت.

نیمه نخست بازی به شکل سنتی خود با تساوی بدون گل پایان یافت ولی هشت دقیقه پس از شروع نیمه دوم ارسال زیبای خسرو حیدری روی سر جابر انصاری نشست تا دروازه پرسپولیس باز شود و استقلال یک بر صفر پیش بیافتد. نتیجه‌ای که تا ثانیه‌های پایانی بازی پا برجا بود و مظلومی میرفت تا یک پیروزی دیگر در دربی به نام خود ثبت کند ولی این اتفاق نیفتاد.

در دقیقه 96 بازی بود که جری بنگسون، مهاجم هندوراسی پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه مقابل دروازه استقلال قرار گرفت و توپی که به او برخورد کرد، گل تساوی بخش بازی را در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند تا سرخپوشان از یک شکست تلخ در دربی فرار کنند.

گل بنگسون به استقلال گل خاصی بود که در ذهن هواداران دو تیم ثبت شده است و سرخابی‌ها یک بار دیگر بعد از 2 سال قرار است در آبان به مصاف هم بروند و باید دید چه نتیجه‌ای در پایان بازی حاصل می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز