خبرگزاری کار ایران

تایید خبر ایلنا؛ بیژن حیدری داور دربی 85 شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۱۵

داور هشتاد و پنجمین رویارویی سرخابی‌های پایتخت معرفی شد.

به گزارش ایلنا، با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیژن حیدری به عنوان داور دربی 85 مشخص شد. این داور 37 ساله برای اولین بار قرار است شهرآورد پایتخت را قضاوت کند. چند روز پیش بود که ایلنا در گزارشی به این انتخاب اشاره کرده بود.

این داور 37 ساله و تیرماهی که چند سالی است دکترای خود را در رشته ارتوپد اخذ کرده نمایش نسبتا فوق العاده ای در لیگ هفدهم از خود بر جای گذاشته است.

او تا به اینجا و تا پایان هفته نهم 4 مسابقه را قضاوت کرده است. دیدار دو تیم پدیده و سپاهان در هفته دوم که تیم مشهدی با 4 گل برد. نبرد استقلال و تراکتورسازی در هفته سوم که منجر به یکی از دو برد استقلال در این فصل شد. مسابقه تراکتور و نفت در هفته چهارم که با نتیجه 2-1 به سود تبریزی به اتمام رسید و در نهایت بازی پارس جنوبی جم و پدیده در هفته هشتم که 1-1 شد.

حیدری در این 4 بازی 18 بار از کارت زرد خود استفاده کرد و میانگین 5/4 کارت در هر بازی را به ثبت رساند که نسبتا آمار زیادی است. با این حال او فقط یک بار در هفته هشتم و در دقیقه 77 حامد نورمحمدی از پارس جنوبی را اخراج کرد. حیدری یک بار هم در هفته چهارم برای تراکتور پنالتی گرفت.

این داور 37 ساله تا به اینجا برای تیم های تراکتور و پدیده دو قضاوت داشته و تیم های استقلال، سپاهان، پارس جنوبی و نفت تهران با یک بازی در رده های بعدی قرار دارند. نکته جالب درباره این داور که باید به آن اشاره کرد آن است که حیدری هر وقت در این فصل قضاوت کرده تیم میزبان نباخته و در بدترین شرایط به تساوی رضایت داده است. در بازی پیش رو هم پرسپولیس میزبان استقلال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز