خبرگزاری کار ایران

گزارش آس اسپانیا از رویارویی نوجوانان این کشور مقابل ایران

عبور از سد ایران یعنی قهرمانی جهان

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۴۸

روزنامه آس اسپانیا در گزارشی از آخرین تغییر و تحولات اردوی تیم ملی نوجوانان اسپانیا درباره بازی برابر نوجوانان ایران نوشت: عبور از سد ایران یعنی قهرمانی!

به گزارش ایلنا، در پیش بازی تهیه شده توسط سرخیو سانتوس چوزاس نویسنده بخش بین الملل آس اسپانیا از تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان شگفتی‌سازان فوتبال جهان یاد شده و آمده است: اسپانیا به یک چالش بزرگ رسیده و اگر تیم ایران را شکست دهد باید خود را قهرمان جام جهانی بداند. رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی زیر 17 سال برای اسپانیا بسیار ارزشمند است اما این نوجوانان به قهرمانی فکر می‌کنند و باید از سد ایران عبور کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: ایرانی‌ها در هر 4 بازی برگزار شده به پیروزی قاطعانه دست پیدا کرده‌اند و این تیم می‌تواند یک رقیب بسیار جدی برای اسپانیا باشد. این بازی واقعا برای هر دو طرف بازی مرگ و زندگی است. تیمی که در همه بازی‌ها خود گلزنی داشته و 12 گل به ثمر رسانده واقعا بهترین است. آنها آلمان را نیز با 4 گل شکست داده‌اند و مربی اسپانیا حق دارد نگران بازی مردانش برابر ایران باشد.

در این گزارش همچنین به قدرت ایران اشاره شده و آمده است: ایرانی ها ظرفیت فیزیکی زیادی دارند و مزیت داشتن شرایط آب و هوایی نسبتا مشابه در هند می‌تواند برگ برنده آنها باشد. البته رطوبت هوا و بارانی بودن شاید به سود اسپانیا تمام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز