خبرگزاری کار ایران

دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال:

پیروز پرگل تاسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند/ شاگردان شمسایی قهرمان نیم فصل شدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۹۱

تاسیسات دریایی موفق شد دیدار معوقه مقابل گیتی‌پسند را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشورمان و آخرین دیدار از نیم فصل نخست رقابت‌ها میان تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند از ساعت 17 امروز آغاز شد و تیم‌های دوم و سوم جدول به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم میزبان که مدتهاست نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و بعد توقف در برابر مس و حفاری با جریمه از سوی باشگاه همراه شده بود، بازی را بهتر شروع کرد و در دقایقی از نیمه اول بر بازی مسلط بود اما در فاصله ۱۴ ثانیه تا پایان نیمه اول پاس گل عالیقدر به جاوید یک گل را از بازیکنانی به گیتی پسند تقدیم کرد که هر دو به شکل ناجور و پرحاشیه ای از گیتی پسند دور شده بودند.

۱۴ ثانیه بعد از شروع نیمه دوم هم گیتی پسندی ها غافلگیر شدند و این بار وحید شمسایی با شوت استثنایی خود اخنلاف را به دو رساند تا تیم اصفهانی به شدت در مشکلات و حواشی فرو رود. در این لحظات بازی درگیرانه و عصبی تیم اصفهانی کار دست انها داد و در یک ضد حمله مجید حاجی بنده اختلاف را به سه رساند تا کار برای اصفهانی ها سخت تر از قبل شود.

در این دقایق تیم اصفهانی از ذخیره های خودهم بهره برد اما بار دیگر همچون مسابقات آسیایی تعویضی های افضل نشان دادند چیزی برای ارائه در بازی های حساس ندارند تا افضل بابت ایجاد تغییرات زیاد در تیم جریمه شود.

بعد از ورد تیم اصلی اصفهانی ها از سیستم ۵ نفره برای رسیدن به گل استفاده کرده و توسط لئوناردو سیلوا به گل اول رسیدند. اما در ادامه بار دیگر تاسیساتی ها و بار دیگر اختلاف را به ۳ رساندند.

در دقایق پایانی هوادران اصفهانی به شدت از خجالت مهران عالیقدر درامدند تا بازیمدتی متوقف شود و بعد از راه اندازی مجدد بازی حسن زاده گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر برساند. در نهایت بازی با همین ۶ گل به پایان رسید تا اصفهانی ها در شرایط نامناسب روانی اماده نیم فصل دوم شوند.

با این نتیجه تیم تاسیسات دریایی تهران که فصل را خیلی خوب شروع نکرده بود، بالاتر از گیتی پسند و مس که در طول نیم فصل برای صدرنشینی می جنگیدند نیم فصل اول را به پایان رسانده و به عنوان سوری قهرمانی نیم فصل دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز