خبرگزاری کار ایران

عواقب بازی‌های پر اشتباه گلر سرخپوشان تبریزی؛

خداحافظی زودهنگام فرزین گروسیان با تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۹۴

دروازه‌بان تراکتورسازی زودتر از آنچه فکر می‌کرد باید از ترکیب این تیم خداحافظی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرزین گروسیان، دروازه‌بان تراکتورسازی یک بار دیگر با اشتباه فاحش خود باعث شکست تیمش شد و امتیازی دیگر از چنگ تراکتورسازی درآمد تا کادرفنی، بازیکنان و هواداران این تیم نسبت به این وضعیت معترض شوند.

گروسیان که پیش از این سابقه چندانی در لیگ برتر نداشت، با کوچ اجباری محمدرضا اخباری به سایپا و محرومیت باشگاه از جذب بازیکن جدید به ناچار تنها انتخاب گل‌محمدی برای چارچوب دروازه تراکتورسازی بود و عملکرد ضعیف این بازیکن هم جایگاه او را به خطر نمی‌انداخت.

از دیگر خوش‌شانسی‌های گروسیان و بدشانسی‌های تراکتورسازی، دو مصدومیت شدیدی بود که برای محمد امین بهرامی، گلر دوم تراکتورسازی رخ داد و این بازیکن را برای مدت طولانی از فوتبال دور کرد. بهرامی که عملکرد خوبی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی داشته بود، کم کم در حال نزدیک شدن به ترکیب اصلی و تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای گروسیان بود ولی ضربه‌ای که به سر او وارد شد و پس از آن پارپی رباط صلیبی او را فعلاً از میادین دور نگه داشته است.

با وجود اینکه از ابتدا قرار بود گروسیان تنها در نیم فصل نخست و تا زمانی که تراکتورسازی توانایی جذب یک گلر مطرح داشته باشد در ترکیب این تیم قرار بگیرد، کادرفنی تراکتورسازی عقیده داشت اگر گروسیان در این مدت بتواند خودی نشان بدهد و عملکرد مطلوبی داشته باشد، شاید حضورش در ترکیب اصلی تا پایان سال تداوم پیدا کند.

با این حال، اشتباهات زیاد این دروازه‌بان باعث شده عملاً او دیگر شانسی برای باقی ماندن در ترکیب تیمش نداشته باشد و تعطیلات نیم فصل و باز شدن پنجره نقل و انتقالات برای تراکتورسازی با پایان حضور گروسیان در ترکیب اصلی مصادف می‌شود.

بدین ترتیب تنها در 5 بازی باقی مانده در لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی مقابل فجر سپاسی در مجموع 6 دیدار دیگری است که گروسیان برای تراکتورسازی بازی خواهد کرد و پس از آن دوباره به نیمکت ذخیره‌ها بر می‌گردد.

گروسیان فصل گذشته هم گلر دوم تراکتورسازی بود و وضعیت او به شکلی بود که در بدترین شرایط محمدرضا اخباری با مصدومیت‌های نسبتاً شدید به زور آمپول در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و کادرفنی حاضر نبود به گروسیان بازی دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز