خبرگزاری کار ایران

بارسلونا به دنبال دو بازیکن تاتنهام

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۷۷

شب قبل از بازی بارسلونا با المپیاکوس در لیگ قهرمانان، روبرت فرناندس، مدیر این باشگاه به مادرید رفت تا بازی رئال مادرید و تاتنهام را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش ایلنا، مدیر ورزشی بارسلونا قصد داشت دو بازیکن تاتنهام را از نزدیک زیر نظر بگیرد. بارسا از چندی پیش به خرید این دو بازیکن علاقه داشته است. یکی از آنها کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام است که بارسلونا او را به‌عنوان گزینه جانشین فیلیپه کوتینیو در نظر داشت. اریکسن 25ساله یکی از بازیکنان کلیدی تاتنهام است. او در پست هافبک بازیساز بازی می‌کند و استعداد بسیاری دارد و می‌تواند به‌خوبی در سیستم بارسلونا جا بیفتد. در واقع، صحبت از این است که بارسلونا مذاکرات بر سر انتقال اریکسن را آغاز کرده است و در صورتی که لیورپول مانع حضور کوتینیو در بارسلونا شود، آنها به سراغ این بازیکن خواهند رفت.

بازیکن دیگری که بارسلونا در نظر دارد داوینسون سانچس 21ساله است. این مدافع میانی ملی‌پوش کلمبیایی روند رشد بسیار سریعی داشته و در سال 2016 از اتلتیکو ناسیونال به آژاکس رفت و یک سال بعد به تاتنهام پیوست. او 188 سانتیمتر قد و 83 کیلوگرم وزن دارد که شرایطی فوق‌العاده برای یک مدافع میانی است. پیشرفت مداوم سانچس باعث شده عملکرد او زیر نظر قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز