خبرگزاری کار ایران

خوشحالم اولین تیمی هستیم که در این ورزشگاه پیروز شدیم

کمالوند: سه امتیاز شیرین گرفتیم/ سیلی به بازیکن را از میثاقیان یاد گرفتم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۴۸

سرمربی صنعت نفت در مورد پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان می‌گوید.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود, خیلی پرفشار و فیزیکی. خوشحالم اولین تیمی هستیم که توانستیم در این ورزشگاه سه امتیاز را بگیریم. در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول نمی‌خواهم بگویم داور به سود حریف گرفت، اما می‌توانست دقت بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: هر چقدر بازی جلو می‌رفت، تماشاگران مشهدی فشار می‌آوردند. ما امسال دو بازی برگزار کردیم که فشار تماشاگران آنها از بازی با استقلال و پرسپولیس بیشتر بود. یکی بازی با پارس جنوبی در جم و دیگری بازی امروز. تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشرف به زمین بودند و بازی در این فشار سخت بود. در کل به بازیکنانم تبریک می‌گویم که سه امتیاز شیرین را گرفتند. فکر کنم تا رده پنجم یا ششم جدول بالا آمدیم. شاکر آقا امام رضا (ع) هستیم که در این ورزشگاه سه امتیاز را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اعتراضش به داوری گفت: آگوستو بازیکن ما را بدون توپ زدند و باید بازیکن حریف مستقیماً اخراج می‌شد. در پنالتی سیاه‌جامگان، اگر فرض بگیریم که توپ به دست بازیکن ما برخورد کرده است، فاصله یک متر بوده. بازیکن ما چه عکس‌العملی را می‌توانست نشان دهد؟! در ادامه اعتراض ما بیشتر به کارت زردهای داور بود، چرا که بازی نبود که این همه کارت داشته باشد. فکر کنم 9 یا 10 کارت زرد از سوی داور به بازیکنان داده شد. در نیمه دوم اما، اعتراضی به داور نداشتیم.

کمالوند همچنین راجع به برخوردی که با بازیکن تیمش داشت، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم، ساکی وقتی به زمین آمد، تحت تأثیر جو بازی قرار گرفت. یک ضربه به او زدم تا سرحال شود! این کار را از اکبر آقا میثاقیان یاد گرفتم که جایش امروز خالی بود!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز