خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: باید برای کیانی جایگزین پیدا کنیم / حق ما باخت نبود

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۳۶

سرمربی تراکتورسازی تبریز معتقد است در بازی برابر پیکان شاگردانش نباید بازنده می‌شدند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر پیکان که با شکست شاگردانش همراه بود، اظهار داشت: صحبت کردن در مورد بازی که می‌توانیم برنده باشیم و سه امتیاز بگیریم واقعاً سخت است. امروز بازیکنان خیلی زحمت کشیدند که برنده باشند. تیم حریف تنها 3 بار به دروازه ما رسید و دو گل زد که یکی از آنها حاصل اشتباهات فردی تیم ما بود. حق ما اصلاً باخت نبود و فوتبال روی خیلی بد خود را به ما نشان داد و علی رغم شایستگی بازنده شدیم.

وی ادامه داد: راهی را ‌آغاز کردیم و باید به آینده این تیم امیدوار باشیم و بیشتر تلاش کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم. همه بازیکنان تلاش کردند و خیلی زحمت کشیدند، اما در گلزنی ناکام بودند و اشتباهات تاثیرگذاری داشتند.خیلی تمرین کرده بودیم، اما بازیکنان تیم ما کم تجربه هستند. آنها باید در میدان‌های مختلف حضور پیدا کنند تا بتوانند کسب تجربه کنند. اشتباهاتی که مرتکب می‌شویم هم حاصل همین کم تجربگی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درخصوص محرومیت کاپیتان این تیم گفت: ما امروز صبح از این موضوع با خبر شدیم. کارمان سخت‌تر از گذشته می‌شود و باید یک جایگزین خوب برای مهدی کیانی پیدا کنیم. حالا مجبوریم بازی کردن بدون کیانی را هم تجربه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز