خبرگزاری کار ایران

ناامیدی لیورپول برای خرید لئون گورتزکا

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۱۰

امید باشگاه لیورپول برای خرید لئون گورتزکا از شالکه ضربه‌ای بزرگ خورد چراکه آبی‌پوشان گلزن کرشن قصد دارند با این بازیکن 22 ساله قراردادی جدید منعقد کنند.

به گزارش ایلنا، قرارداد فعلی گورتزکا با شالکه تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و لیورپول امیدوار بود که او را در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد جذب کند اما حالا ظاهراً شالکه توانسته است بازیکنی که از بایرن مونیخ به‌عنوان دیگر مشتری او یاد می‌شود را متقاعد کند یک قرارداد جدید ببندد. با این حال لیورپول هنوز هم برای خرید گورتزکا شانس دارد و آن این است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان از مرحله گروهی صعود کند.

کلوپ، سرمربی لیورپول جزو کسانی است که شیوه بازی گورتزکا را تحسین می‌کند و نمایش‌های اخیر این بازیکن در جام کنفدراسیون‌ها به همراه تیم ملی آلمان هم مزید بر علت شده است که او بیش از پیش خواهان جذب این هافبک ملی‌پوش شود. طبق ادعای نشریه بیلد، باشگاه شالکه به گورتزکا پیشنهاد حقوق 8 میلیون یورو در سال را داده است و این پیشنهاد احتمال ماندن او در این تیم را افزایش داده است. طبق همین گزارش، قرارداد جدید گورتزکا اما شامل بندی برای فسخ خواهد بود که به او اجازه می‌دهد در صورت دریافت پیشنهاد از یک تیم طراز اول در لیگ قهرمانان اروپا، گلزن کرشن را ترک کند. از این رو پیشرفت مردان کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند آنها را به خرید گورتزکا امیدوار کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز