خبرگزاری کار ایران

تمام تیم‌های بزرگ باخت سنگین را تجربه کرده‌اند

سروش رفیعی: پرسپولیس تیم محبوبم است و برای موفقیتش دعا می‌کنم/ از تیم‌ها به اندازه بضاعتشان توقع داشته باشید

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۵۴

هافبک ایرانی الخور در مورد رویارویی تیم سابقش با الهلال پس از شکست سنگین بازی رفت می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سروش رفیعی، هافبک ایرانی الخور قطر و بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دیدار این تیم مقابل الهلال و تلاش برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که هواداران پرسپولیس تحت هر شرایطی پشتیبان تیمشان هستند و مطمئن باشید که یک شکست هیچ چیزی از پرسپولیس کم نمی‌کند. باخت در فوتبال چیز عادی است و بارها و بارها شاهد بودیم که تحت شرایطی تیم‌های بزرگ حتی باخت‌های سنگین داشتند. پرسپولیس هم تحت شرایطی یک بازی را واگذار کرد.

وی افزود: امیدوارم و واقعا دعا می‌کنم تیم محبوبم در بازی بعدی بتواند خیلی خوب این شکست را جبران کند اما می‌خواهم یک چیز را بگویم، واقعا باید از تیم‌ها به اندازه بضاعتشان انتظار داشت. پولی که در فوتبال ما سرمایه‌گذاری می‌شود، در برابر پولی که تیم‌های حریف صرف فوتبالشان می‌کنند هیچ چیز نیست.

هافبک سابق پرسپولیس در پایان گفت: نمی‌خواهم بگویم همه چیز را پول تعیین می‌کند اما به هر حال امکانات و حفظ شرایط خوب تیم‌ها و بازیکنان که نیازمند پول کافی است، در نتیجه‌گیری تیم‌ها موثر است. من هم به‌عنوان یک هوادار پرو پا قرص پرسپولیس یکی از حامیان تیمم در بازی پیش‌رو خواهم بود.

گفت‌وگو از: محسن آذرنیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز