خبرگزاری کار ایران

گزارش ویژه/ روسیه و ایران با تحلیل یک فلج مغزی!(عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۰۳۹

تیم ملی فوتبال ایران امشب به مصاف تیم ملی روسیه می رود.

به گزارش ایلنا، تیمهای ملی فوتبال روسیه و ایران امشب از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه کازان آره نا در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند.

این مسابقه در حالی به انجام می رسد که نگاه رسانه های روسی به یک اتفاق حاشیه ای در این مسابقه است. جایی که قرار است یک اتفاق فوق العاده زیبا رخ دهد تا بازهم زیبایی ها فوتبال به نمایش گذاشته شود. اما ماجرا از چه قرار است؟

دیمیتری کورچاگین جوان 20 ساله و اهل کازان است که از کودکی دچار فلج مغزی شده است. این هوادار جوان فوتبال را به طرز دیوانه واری دوست دارد و در عین حال آن را به صورت حرفه ای و خاص دنبال می کند. دیمیتری چند ماه قبل و پیش از جدال تیمهای روسیه و مکزیک در چارچوب رقابت های جام کنفدراسیون ها نامه ای به بازیکنان و کادر فنی این تیم نوشت و در آن ارزو کرد که روزی مربی تیم ملی روسیه شود و این تیم را هدایت کند. او در بزای برابر مکزیک در اردوی تیم حاضر شد و با بازیکنان دیدار کرد و عکس یادگاری گرفت.

در ادامه و پیش از بازی روسیه و ایران استانیسلاو چرچسوف سرمربی روسها به همراه یوری ژیرکوف بازیکن قدیمی این تیم به دیدار کورچاگین جوان رفتند و جویای حال او شدند و پیشنهاد جالبی به او دادند که رد کردن آن غیر ممکن بود.

گزارش ویژه/ روسیه و ایران با تحلیل یک فلج مغزی!(عکس)

ایگور ولادیمیروف مدیر سایت ورزشی RFU اظهار داشت: به خاطر توانایی بالای دیمیتری تصمیم گرفتیم تا از او در این سایت به عنوان نویسنده استفاده کنیم. این پیشنهاد از سوی سرمربی تیم ملی گرفته شد و ما هم استقبال کردیم. 

دیمیتری در واکنش به این اتفاق ضمن حفظ آرامش خود گفت: خیلی خوشحالم که می توانم از بازی با ایران کار خودم را شروع کنم. 

مادر دیمیتری در این باره بیان داشت: این یک سورپرایط بزرگ برای ما بود. فوتبال در خون دیمیتری در جریان است. او فوتبال را تحلیل می کند و هر روز به دنبال نوشتن درباره آن است. ما به عنوان مهمان ویژه در بازی برابر ایران به ورزشگاه می رویم و از این اتفاق بسیار خوشحال هستیم. 

گزارش ویژه/ روسیه و ایران با تحلیل یک فلج مغزی!(عکس)

ناتالیا خواهر دیمیتری گفت: او اسامی تمام بازیکنان را می داند و مردم هم به خوبی او را می شناسند چرا که در هر مسابقه به همراه پدرم به ورزشگاه می رود.من همیشه دوست دارم با او باشم. چه روز و چه شب. هیچ فرقی برایم ندارد.

این احتمال وجود دارد که خود دیمیتری در بازی برابر ایران به کنار زمین بیاید و در کنار نیمکت حضور داشته باشد و همراه چرچسوف و دوستانش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز