خبرگزاری کار ایران

فرصت طلایی برای ایرانی های روسیه/ انتقامت را بگیر!

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۲۰

بازیکنان ایرانی شاغل در روسیه فرصت مناسبی برای اثبات توانایی خود دارند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در حالی سه شنبه شب رو در روی روسیه قرار می گیرد که چند بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در این کشور مشغول به بازی هستند یا سابقه حضور در این کشور را داشته اند. نفراتی چون سردار آزمون، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی می توانند با هم تیمی های کنونی و پیشین خود دیدار کنند. تیم روبین کازان در تیم ملی چند نماینده دارد. به جز میلاد محمدی و در برهه ای سردار آزمون، علیرضا حقیقی و سعید عزت اللهی اصلا روزهای خوبی در روسیه را پشت سر نگذاشته اند و حالا بهترین فرصت برای انتقام گرفتن است. 

بهترین فرصت برای سردار

ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان چند سالی است در فوتبال روسیه حضور دارد. سردار کار خود را در روبین کازان آغاز کرد و سپس به همراه سرمربی محبوب خود قربان بردی اف راهی روستوف شد و دوباره در فصل جاری به روبین کازان برگشت. سردار یک چهره کاملا شناخته شده و پرحاشیه در فوتبال روسیه است و همه او را به خوبی می شناسند. او در این فصل اصلا وضعیت مساعدی ندارد و از ابتدای رقابت های سوپرلیگ روسیه موفق به گلزنی نشده است و حسابی مورد انتقاد رسانه های روسی قرار گرفته است. حالا بهترین فرصت برای جوان ترکمن فوتبال ایران است تا جواب رسانه های روس را بدهد.

محمدی مهره اصلی کی روش در سمت چپ

مدافع چپ جوان اسبق راه آهن با انتقالش به تیم ترک گروژنی(احمد گروژنی کنونی) پیشرفت فوق العاده ای را در فوتبالش تجربه کرد. او ابتدای کار وضعیت چندان مساعدی نداشت اما رفته رفته خودش را با شرایط وفق داد و روز به روز بهتر شد و به واسطه درخشش در لباس سبز احمدگروژنی بود که توانست به مهره اصلی کی روش در سمت چپ خط دفاعی تبدیل شود. قرارداد میلاد با احمدگروژنی پایان این فصل به اتمام می رسد.

عزت اللهی به دنبال ثبات

هافبک میانی و جوان فوتبال ایران در روسیه کار بسیار سختی داشته داست. او بعد از پیوستن سردار به دومین ایرانی تیم روستوف تبدیل شد اما هیچ وقت نتوانست جایگاه ثابتی در این تیم داشته باشد. او نیم فصل دوم فصل قبل به صورت قرضی راهی آنژی ماخاچ قلعه شد و دوباره در ابتدای این فصل به روستوف بازگشت اما یک دقیقه هم به میدان نرفت و همین مساله باعث شد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات با قراردادی قرضی به تیم ته جدولی آمکار بپیوندد. عزت اللهی از وقتی که به آمکار پیوسته مهره ثابت این تیم در میانه میدان بوده است.

حقیقی و اثبات شایستگی ها

بی تردید بدترین انتخاب دوران ورزشی حقیقی بازی در تیم روبین کازان بود. حقیقی در این تیم روسیه ای هیچ وقت فرصت بازی کردن پیدا نکرد و مدام به تیم های مختلف قرض داده شد. روبین هیچ وقت حاضر نشد تا قرارداد علیرضا را فسخ کند و 4 سال او را در تیم خود نگه داشتند. حالا بازی با روسیه می تواند فرصت خوبی برای حقیقی باشد تا در صورت اعتماد کادر فنی به روس ها نشان دهد چه توانایی بالایی داشته است.

شکاری دور از تیم ملی

پدیده جوان تیم ذوب آهن که قرار بود راهی تیم روستوف شود و با ممانعت باشگاه ذوب آهن روبرو شد مدتی است که به تیم روبین کازان پیوسته است. شکاری به تازگی برای تیم جوانان روبین کازان هم به میدان رفته و کم کم با شرایط این کشور آماده می شود. البته شکاری در حال حاضر در تیم ملی عضویت ندارد و فرصت بازی مقابل تیم ملی این کشور را ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز