خبرگزاری کار ایران

علی جباری: شفر دانش بالایی دارد/ کمیته فنی بازوهای باشگاه است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۰۲

پیشکسوت استقلال در مورد تشکیل کمیته فنی این باشگاه می‌گوید.

به گزارش ایلنا، علی جباری در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره شکل گیری کمیته فنی در باشگاه استقلال عنوان کرد: تشکیل کمیته فنی اتفاق بسیار خوبی بود که رخ داد. از وزیر محترم ورزش و جوانان بابت حمایت‌هایی که در این مسیر انجام دادند، تشکر می‌کنم. همچنین از آقای افتخاری نیز بابت این موضوع تشکر می کنم که کمک کردند این کمیته شکل بگیرد تا به تیم فوتبال استقلال شکل بهتری بدهیم. آقای افتخاری پیشنهاد ما را برای تشکیل کمیته پذیرفتند و آقای قراب زحمات زیادی کشیدند تا این کمیته شکل بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این کمیته از اعضایی تشکیل شده که همه در مقاطع مختلف بازیکنان استقلال و تیم ملی بودند و همگی فوتبالی و فنی هستند. کمیته فنی بر اساس معیارهای فنی تصمیم گیری می‌کند. یکی از گلایه هایی که همواره در فوتبال ما مطرح بود این است که برخی تصمیمات در کل فوتبال ایران توسط افراد فوتبالی گرفته نمی‌شود. این انتقاد را زیاد در فوتبال ایران شنیدیم اما الان در باشگاه استقلال تصمیمات توسط افراد فنی و بر اساس معیارهای فوتبالی گرفته می‌شود. این اتفاق بسیار خوب است و من از این بابت بسیار خوشحالم که کمیته فنی در باشگاه استقلال احیا شد و اختیارات به آن داده شد. این روالی است که در همه تیم‌های بزرگ دنیا اتفاق می افتد و باشگاه استقلال نیز از همین الگو پیروی می کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: اگر کمیته به شکل صحیح به کار خود ادامه بدهد می تواند تصمیمات مفید و تاثیر گذاری برای باشگاه، تیم فوتبال و آکادمی اتخاذ کند. کمیته فنی بازوهای باشگاه است و شکل گیری آن در مجموع یک اتفاق مثبت است.

جباری در پایان گفت: آقای شفر دانش بالایی دارند و در مسایل فنی اختیار کامل دارند. ما به ایشان کمک می کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی خود برسانند. کمیته فنی در تصمیمات آقای شفر دخالتی ندارند و تلاش همه مجموعه موفقیت استقلال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز