خبرگزاری کار ایران

واکنش ملکی به اخراج جباری؛ در هفته جاری تصمیم گیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۳۹

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران درباره بازگشت مهدی رحمتی به تمرینات و وضعیت مجتبی جباری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر عباسی ملکی در گفت‌وگو با رادیو ایران در خصوص انتخاب طاهری و دین محمدی به عنوان دستیاران سرمربی آلمانی استقلال و شرایط بعد از این اتفاق گفت: کمیته فنی ما 7 نفر بود که اختیارات سرمربی را هم به آنها دادیم. آنها بزرگان باشگاه و پیشکسوتان ما هستند که این کار ما در هیات مدیره را راحت می کند.

وی افزود: بعد از مطالعه رزومه مربان مختلف، رزومه 2 نفر مورد قبول اکثریت قرار گرفت و آنها از کمیته فنی بیرون آمدند. هیات مدیره هیچ دخالتی در این انتخاب نداشت فقط افتخاری با شفر تماس گرفت و اعلام کرد که کمیته فنی رزومه این 2 مربی را در اختیار شما قرار می دهد تا نظر نهایی خود را اعلام کنید. قرار شد نظر نهایی را شفر در این خصوص بدهد.

ملکی در خصوص ینکه یعنی این نفرات انتخاب نشده اند گفت: من از عصر امروز اطلاعی ندارم! ولی ملاقات ها امروز بین ساعت 10 تا 12 در محل اقامت شفر انجام شد. اما کمیته فنی امروز نشستی را با شفر انجام داد و اعلام کردند ما به تیم کمک می کنند.

وی در خصوص اینکه قرار است زمین تمرین تغییر کند یا خیر گفت: قرار است محل تمرین تغییر کند. قرارداد هم امضا شده و احتمالا از هفته بعد تیم به نوبنیاد خواهد رفت.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برزای بر می گردد، گفت: طبق خواسته آقای شفر این بازیکن به تیم بر می گردد.

وی در خصوص جباری نیز گفت: این بازیکن اخراج نشده است، طی هفته آتی در مورد این بازیکن اظهار نظر خواهد شد.

ملکی در خصوص اینکه بازگشت رحمتی با نظر هیات مدیره بود یا نظر شفر گفت: وقتی آقای شفر انتخاب شد افتخاری با رحمتی تماس گرفت و از وی خواست تا به محل تمرین برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع به خاطر قرارداد و رقم این بازیکن بود یا خیر گفت: نه اصلا چنین مساله ای نیست، رحمتی سالها دروازه بان استقلال بوده و شناسنامه این باشگاه  است و ممکن است داخل خانواده این اتفاقات بیفتد اما این مسائل حل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز