خبرگزاری کار ایران

قدرتمندترین خط حمله لیگ در اختیار سرمربی لالیگایی و استقلالی

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۹۲

خونه به خونه بابل با گذشت 6هفته هدایت جواد نکونام در این تیم آمار چشمگیری را به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم لیگ دسته اول با برتری پرگل خونه به خونه در دیدار خانگی همراه شد و آنها با 3گل از سد ایرانجوان بوشهر گذشتند. در این دیدار محمد قاسمی نژاد، روح الله باقری و سجاد مشکل پور گلزنی کردند تا ضمن کسب 3امتیاز ارزشمند موفق شوند آمار فوق العاده‌ای را ثبت کنند.

خونه به خونه که از هفته دوم جواد نکونام را به عنوان سرمربی معرفی کرد پس از یک تساوی، یک پیروزی و دو شکست از هفته ششم تغییرات را ایجاد کردند. نکونام که هفته‌های گذشته با جو لیگ یک آشنا نبود به صورت آزمایشی ترکیب‌های متفاوتی را روانه میدان کرد و از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان موفق به ثبت پیروزی ارزشمندی شد.

شاگردان نکونام در خانه صدرنشین این روزهای لیگ یک با تک گل روح الله باقری 3امتیازی کسب کردند که در روحیه آنها تاثیر بسزایی داشت. این تیم بابلی روند مثبتش را ادامه داد و در دیدار روز گذشته با 3گل ایرانجوان را بدرقه کرد تا تعداد گل‌های زده آنها به عدد 12 برسد.

خونه به خونه با هدایت دستیار سابق کارلوس کی روش در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارد و روح الله باقری از این تیم با 5گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز