خبرگزاری کار ایران

حاشیه نشست خبری سرمربی جدید استقلال؛

خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ تهدید یک خانم برای آبروریزی جلوی چشمان شفر!

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۳۴۱

نشست خبری سرمربی جدید استقلال تهران نکات جالبی را در دل خود داشت.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر آلمانی امروز در محل باشگاه استقلال حاضر شد و قرارداد خود را با آبی پوشان تهرانی به امضا رساند. در همان چند ساعت اتفاقات جالبی رخ داد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

* یکی از بازیکنان تیم فوتسال بانوان استقلال که از ناحیه پا هم دچار شکستگی شده بود و از مدتها قبل و زمانی که این تیم وجود خارجی داشت طلبکار بود به همراه مادر خود برای دریافت طلبش به باشگاه آمده بود و نگهبان را تهدید می کرد که اگر اجازه ورود به او ندهند جلوی چشمان شفر داد و بیداد خواهد کرد. هر طوری بود این قائله خاتمه پیدا کرد.

* شفر بعد از عقد قرارداد با آبی پوشان به سمت تالار افتخارات این باشگاه رفت و جام های این باشگاه را از نزدیک دید وخیلی هم مورد توجهش قرار گرفت.

* خبرنگاران و اصحاب رسانه حدود دو ساعت پشت درب‌های بسته باشگاه بودند و خیلی از این بابت ناراحت بودند.

* به نقل از شفر در یکی از رسانه ها نقل قولی منتشر شده بود مبنی بر اینکه او گفته بود رحمتی و جباری وزنه های استقلال هستند اما امروز شفر در پاسخ به سوالی درباره این دو بازیکن به کلی ابراز بی اطلاعی کرد و گفت اصلا این دو نفر را نمی  شناسد.

* نصرالله عبداللهی بعد از خروج خبرنگاران با شفر و افتخاری و مترجم سرمربی آلمانی جلسه ای برگزار کرد و درباره برنامه های تیم صحبت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز